انسداد ۱۰ محور شریانی و ۱۳۰۰ محور روستایی در کشور

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: در حال حاضر به دلیل بارش باران و برف ۱۰ محور شریانی و ۱۳۰۰ محور روستایی در سطح کشور مسدود شده است.

 


مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: در حال حاضر به دلیل بارش باران و برف 10 محور شریانی و 1300 محور روستایی در سطح کشور مسدود شده است.
فرهاد مهریاری در گفت‌وگو با  ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور با توجه به شرایط جوی و بارش برف و باران در بسیاری از مناطق و استان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در سطح کشور با انسداد 10 محور شریانی و
 20 محور غیرشریانی و فرعی در استان‌های شمال کشور، کردستان (6 محور)، لرستان (یک محور)، هرمزگان (2 محور)، بوشهر (یک محور) و حدفاصل تهران- البرز – چالوس و آزادراه تهران- شمال (یک محور) مواجه هستیم.
وی افزود: همچنین اغلب محورهای غیرشریانی مسدود شده در استان‌های کردستان، کرمان و استان‌های شمالی به دلیل کولاک برف و استان‌های جنوبی به دلیل طغیان رودخانه و سیل، واقع هستند.مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: راهداری در تمام استان‌ها از چند روز قبل با توجه به گزارش‌های پیش‌بینی‌های هوا در آماده‌‌باش بودند و به محض فروکش شدن کولاک برف و باران، عملیات بازگشایی این محورها شروع خواهد شد.