حضور دانشجویان ورودی ۹۹ دانشگاه خواجه نصیر از بهمن ماه

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی:

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ مقطع کارشناسی در کلاس‌های درس دانشگاه از بهمن حضور می‌یابند.

 


معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ مقطع کارشناسی در کلاس‌های درس دانشگاه از بهمن حضور می‌یابند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر صالحی در خصوص وضعیت حضور دانشجویان دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی (۱۴۰۱-۱۴۰۰) افزود: با توجه به مصوبه "ستاد ملی کرونا" و "ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان"، تصمیمات اتخاذ شده در خصوص وضعیت حضور دانشجویان در نیم سال دوم تحصیلی
 (۱۴۰1-۱۴۰۰) در دانشگاه به این منوال خواهد بود که کلاس‌های همه دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود.
وی افزود: همه دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری به انجام کار‌های آزمایشگاهی-تحقیقاتی خود خواهند پرداخت. همچنین همه کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
صالحی در ادامه تاکید کرد:جلسات دفاعیه دانشجویان مقاطع
کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه افزود: دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ مقطع کارشناسی بعد از گذراندن سه ترم آموزش غیرحضوری برای اولین بار تجربه حضور در دانشگاه را پیدا خواهند کرد و در هر صورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت از سوی دانشجویان الزامی است.دکتر صالحی گفت:مسئولین دانشگاه در حال برنامه‏ریزی برای حضور تدریجی کلیه دانشجویان با توجه به وضعیت پاندومی کرونا و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و در آینده نزدیک شاهد حضور
همه دانشجویان در دانشگاه خواهیم بود.