پرسپولیس سختی های زیادی می کشد

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس سختی های زیادی می کشد

 


ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل فولاد گفت: بازی خوب و سریعی را شاهد بودیم. در 15 دقیقه اول فولاد حملات زیادی داشت و بعد از آن پرسپولیس بازی را در دست گرفت.
وی افزود: این برد برای پرسپولیس که سختی های زیادی می کشد خیلی مهم است. مسئله یک تیم این است که همانطور که بازیکنان باید آمادگی بدنی داشته باشند علاوه بر آن باید از لحاظ روحی و روانی هم آماده باشند.
وی اضافه کرد: این تیم با توجه به شرایطی که دارد در بازی های خود موفق بوده است. باشگاه در عرض 10 ماه 3 مدیر عامل عوض کرده که این موضوع نابسامانی را در این تیم نشان می دهد. پرسپولیس نزدیک به
 200 میلیارد بدهکار است و باید دید که درویش با چه مبلغی آمده است.
وی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به این که نزدیک به 3 ماه در ایران بدون انجام بازی مانده بودند، خود را به خوبی نشان دادند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. سطح بازیکنان تاجیکی پرسپولیس مثل بازیکنان خودمان است.
وی در مورد فرصت سوزی مهاجمان گل نزدن پرسپولیس گفت: این بازی بسکتبال نیست و هر 15 بازی برای تیم ها سخت است و نمی توان گفت که چون تیمی در آخر جدول حضور دارد بازی راحت است. تیم هایی که در پایین جدول حضور دارند با انگیزه بالایی وارد زمین می شوند و همه زور خود را می زنند تا نتیجه بگیرند.