مراسم درختكاری حاشیه بلوار نفت اهواز توسط شركت نفت و گاز كارون

همزمان با روز هوای پاک انجام شد؛

همزمان با روز هوای پاک انجام شد؛ مراسم درختكاری حاشیه بلوار نفت اهواز توسط شركت نفت و گاز كارون



اهواز-محمدي
همزمان با ۲۹ دی مراسم درختکاری در حاشیه بلوار نفت اهواز توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.
در این مراسم که جمعی از مدیران نمایندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، مناطق نفتخیز جنوب و شهرداری منطقه ۳ اهواز حضور داشتند ، تعداد ۱۰۰ اصله نهال در حاشیه بلوار نفت اهواز غرس شد.
این اقدام در ادامه پروژه کاشت و نگهداشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه
 بلوار نفت، در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب برگزار شد که طی آن مقرر است در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و توسعه فضای سبز کلانشهر اهواز، تسطیح محل، آبیاری و نگه داشت نهال‏ها به مدت یکسال توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با همکاری مناطق نفتخیز جنوب صورت پذیرد، که عملیات اجرایی پروژه مذکور از اواخر آذر ماه سال جاری آغاز شده، و در حال انجام می‏باشد.
براساس این گزارش مراسم دیگری به مناسبت روز هوای پاک و آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۰۰۰ هکتاری بیابان زدایی و درختکاری به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و مشارکت مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت و گاز مارون و  اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان، با حضور مسئولین عالی رتبه استانی در منطقه صنعتی کریت کمپ برگزار گردید.
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید ، پیش از این نیز نسبت به تامین و اهدای ۱۵۰۰۰ نهال برای توسعه فضای سبز روستاهای همجوار تاسیسات اقدام نموده و همچنین حدود ۲۰ هزار هکتار از کانون اصلی ریزگردها در جنوب شرق اهواز با همکاری وزارت نفت نهال کاری شده و اعتباراتی نیز برای اصلاح و جنگل کاری کانون مورد نظر جذب شده است.