پرسپولیس برای قهرمانی ساخته شده است

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس:

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس: پرسپولیس برای قهرمانی ساخته شده است

 


حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است در سال‌های اخیر همواره این تیم با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده است.
حسین ماهینی  در رابطه با نتایج روزهای اخیر پرسپولیس گفت: ‌آنچه در زمان ما و بعد از آن، عامل موفقیت و قهرمانی‌های پرسپولیس شد اتحاد و همدلی بچه‌ها بود.
وی افزود :  مشکلات در پرسپولیس همیشه بوده و چیز جدیدی نیست. در زمان ما هم با پنجره بسته و فقط با ۱۲ بازیکن در فینال آسیا برابر کاشیما بازی کردیم.  چیزی که باعث شد پیروز شویم، اتحاد تیمی و آمادگی‌ ما برای آن رقابت‌ها بود. خیلی‌ها می‌پرسند‌ چطور پرسپولیس با آن شرایط قهرمان ایران شد؟ دلیلش این است که پرسپولیس برای همین کار یعنی قهرمانی ساخته شده است. اوضاع ما همیشه روبه‌راه نبوده است اما با صبر و حوصله و آرامش توانستیم به هدف‌مان برسیم. مشکلات بسیاری را همان دوران تجربه کردیم اما در نهایت مزد صبوری‌مان را گرفتیم.‌ همیشه ما تا پایان بازی باور داشتیم که می‌توانیم پیروزی را از آن خودمان کنیم. بردن یک جام هرگز کار آسانی نیست و این را خود رقیبان پرسپولیس در همه این سال‌ها بهتر می‌دانند.
وی در خصوص اینکه رقیبان پرسپولیس بارها صحبت از کمک‌های سلطانی‌فر یا خارج از زمین فوتبال...
 می کنند ، گفت :در تمام این سال‌ها که قهرمان شدیم یک اوت دستی هم به سود ما نگرفتند. من برای همه دوستان احترام قائلم اما کسانی که چنین حرف‌های بی پایه و اساسی می‌زنند در خلوت خودشان همیشه پرسپولیس را تحسین کرده و می‌کنند. شک
نکنید!