مردم باید تاثیر هماهنگی بین قوا را در زندگی خود مشاهده کنند

قالیباف در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بین مجموعه قوا هماهنگی و همدلی وجود دارد و مردم باید اثرات این هم‌افزایی را در زندگی خود مشاهده کنند.




رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بین مجموعه قوا هماهنگی و همدلی وجود دارد و مردم باید اثرات این هم‌افزایی را در زندگی خود مشاهده کنند.
به گزارش  مهر، محمدباقر قالیباف  در دیدار با اعضای ستاد مرکزی دهه فجر، گفت: اگر گذشته را تصور کنیم، این انقلاب دینی و مردمی زمانی شکل گرفت که دنیا بدون هیچ استثنایی کاملاً بین دو قطب شوروی سابق و آمریکا تقسیم شده بود و هیچ اتفاق سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا شکل نمی‌گرفت، مگر اینکه به یکی از دو ابرقدرت وقت تکیه کرده باشد. امام خمینی (ره) عظمت و قدرت دین و مردم را در آن مقطع از زمان نشان داد که مصداق عدم تبدیل و تحویل سنت‌های الهی بود و اینجا نشان داد که سنت‌های الهی همیشه پابرجا، جاری و ساری هستند.
قالیباف با تأکید بر اینکه دشمنان ما دین را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: برای انقلابی بودن، حزب‌اللهی بودن، خدمتگزار مردم بودن و خدمت به مردم و به معنای واقعی سرباز ولایت بودن باید کارآمدی دین در اداره جامعه را به نمایش بگذاریم و این مهمترین وظیفه انقلابی و دینی ما محسوب می‌شود و اگر این شعار را بدهیم و به آن عمل نکنیم، آب به آسیاب دشمن ریخته‌ایم.
وی بیان کرد: این موضوع بسیار مهم است که بین مجموعه قوا هماهنگی و همدلی وجود دارد، اما همیشه تأکید دارم این هماهنگی لازم است اما کافی نیست. زمانی هماهنگی‌ها مؤثر می‌شود که منجر به هم‌افزایی شود و مردم به عنوان تنها ذینفعان این هم‌افزایی باید در زندگی خود اثرات آن را مشاهده کنند. باید به قدری به روز حرکت کنیم که جوان دهه هشتادی که از آغاز انقلاب فاصله دارد، در این مسیر حرکت کند.