افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴۹۱ پروژه در استان هرمزگان

استاندار هرمزگان:

استاندار هرمزگان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری، در مجموع ۴۹۱ پروژه در استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال آماده افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی است.


بندرعباس- شهین صادقی
استاندار هرمزگان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری، در مجموع ۴۹۱ پروژه در استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر 134 هزار و 680 میلیارد ریال آماده افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی است.
مهدی دوستی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان هرمزگان با اشاره به تلاش دولت برای ارائه خدمت بی‌منت و بر مبنای توزیع عادلانه امکانات و منابع، گفت: از این تعداد 463پروژه با اعتباری بالغ بر 63 هزار و 117 ميليارد ريال افتتاح و عملیات اجرایی 28 پروژه در سطح استان با اعتبار بيش از 71 هزار و 562 ميليارد ريال آغاز
می‏شود.
 وی با بیان اینکه 75درصد اعتبار پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر از محل اعتبار دولتی و 25درصد از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی است، افزود:
هشت ‌درصد اعتبارات پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز می‏شود از محل اعتبارهای دولتی و
 92 درصد اعتبارات از محل سرمایه گذاری
 بخش خصوصی است.
استاندار هرمزگان همچنین گفت: بندرعباس با 110 پروژه، میناب 67 پروژه و سیریک با 37 پروژه حائز بيشترين تعداد پروژه و پارسیان، بندرعباس و میناب حائز بالاترين اعتبار در پروژه های قابل افتتاح  هستند.
وی ادامه داد: در بين شهرستان ها، بندرعباس با 110 پروژه و اعتبار 65 هزار و 962 میلیارد ریال، حائز بيشترين تعداد پروژه و بالاترين اعتبار در پروژه های آماده آغاز عمليات اجرایی است.