مشارکت و میدان‌داری دانش‌آموزان، وجه غالب برنامه‌های تربیتی ما است

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران:

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران: مشارکت و میدان‌داری دانش‌آموزان، وجه غالب برنامه‌های تربیتی ما است


ساري-امير حسين طاهريان
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌ها، گفت: مشارکت و میدان‌داری دانش‌آموزان وجه غالب برنامه‌های تربیتی ما است.
"محمد شعبانی" از برگزاری جلسه همزمان شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق تشکر کرد و همچنین از وزیر آموزش
و پرورش به خاطر دو جلسه مهم امروز با دانش‌آموزان و فرهنگیان نوشهر و چالوس قدردانی کرد.
معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه گفت:
 انقلاب اسلامی ما یک انقلاب پرورشی و ارزشی بود و به همین دلیل از نظر دشمنان یک مساله هستیم چون موفق شدیم تغییراتی ایجاد کنیم که قبل از آن سابقه نداشته است.
وی به شیوع کرونا اشاره کرده و گفت: از روزهای نخست این بیماری، سامانه مجازندران را برای فعالیت‌های امور پرورشی و تربیتی راه‌اندازی کردیم که هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت در کشور حائز رتبه شد.
شعبانی از مشارکت دانش‌آموزان در همه برنامه‌های پرورشی و فرهنگی با عنوان محور فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش استان یاد کرده و ابراز داشت: در همه برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه تربیتی، به جوانان اعتماد کردیم و نتیجه این اعتماد نیز دستاوردهای بزرگی شد که توسط همین بچه‌ها در فضاهای طبیعی کسب شد.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: یکی از طرح‎هایی که در مسیر شهیدپژوهی توسط حوزه پرورشی مازندران به‌صورت ابداعی، به جریان افتاد طرح لاله‌های روشن بود که با استقبال وزارت متبوع قرار گرفت و در سطحی ملی و کشوری به تثبیت رسیده است و اجرا می‌شود.