اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات جهانی پاراتیروکمان امارات

مربی تیم ملی پاراتیروکمان از اعزام ۹ کماندار به مسابقات قهرمانی جهان امارات در اواخر بهمن خبر داد.

 



مربی تیم ملی پاراتیروکمان از اعزام ۹ کماندار به مسابقات قهرمانی جهان امارات در اواخر بهمن خبر داد.
جبرئیل عبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان از دوم تا ۱۰ اسفند در دبی برگزار می شود که برای شرکت در این مسابقات رمضان بیابانی، سینا منشاء زاده، فرزانه عسگری و
 مریم یاورپور (کامپوند مردان و زنان)، غلامرضا رحیمی (ریکرو مردان) و محمدرضا زندی (کلاس w1) با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و
 اصغر زارعی نژاد و محمدرضا عرب عامری (ریکرو مردان) و هادی نوری (کامپوند) توسط حامیان مالی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
وی گفت: در حال حاضر این ۹ کماندار در اردوی آمادگی بندرعباس حضور دارند که این اردو تا ۲۸ بهمن دایر است و سپس کمانداران پس از دادن تست کرونا، یکم اسفند عازم امارات می‌شوند.
عبادی در پاسخ به این پرسش که در کدام ماده شانس کسب مدال داریم، اظهار کرد: در هر ۳ ماده وضعیت رکوردها راضی کننده است، امیدواریم در هر ۳ ماده به مدال های خوش رنگی دست پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی جهان هلند که ۳ سال پیش برگزار شد موفق به کسب مدال طلای تیمی و ۶ سهمیه برای پارالمپیک توکیو شدیم، در این دوره سعی داریم بهترین عملکرد را نسبت به هلند داشته باشیم.عبادی همچنین از تغییر قوانین در رشته تیمی پاراتیروکمان خبر داد و افزود: پیش از این در بازیهای پاراآسیایی چین تنها می توانستیم در رشته انفرادی و میکس شرکت کنیم، اما با تغییر قوانین در آیین نامه بازیهای پاراآسیایی، رشته تیمی دو نفره نیز به مواد پاراتیروکمان اضافه شده که با این تغییرات تعداد مدال ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
وی در پایان گفت: در مسابقات قهرمانی جهان امارات، کمانداران علاوه بر شرکت در مسابقات انفرادی و میکس در رشته تیمی دو نفره نیز رقابت خواهند کرد تا با شناخت نسبت به قوانین مسابقات تیمی با آمادگی بهتری در بازیهای پاراآسیایی چین حضور پیدا کنند.