دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری تا آخر بهمن منتشر می شود

رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:

رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد: دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری تا آخر بهمن منتشر می شود

 


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار دفترچه ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا آخر بهمن ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این آزمون در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.
دکتر محمد مهدی نوروز شمسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان انتشار دفترچه راهنما و جزئیات شرایط ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: این دفترچه تا آخر بهمن ماه منتشر می شود و فرصت ثبت نام در اسفندماه ادامه می یابد.
وی افزود: آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره نتایج تکمیل ظرفیت دوره چهل و هشتم آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: مرحله دوم تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در دو بازه زمانی ۱۳ تا ۱۷ بهمن و ۲۰ تا ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و تمامی داوطلبان مجاز می توانند تا امروز در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری شرکت کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه فرصت ثبت نام داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تازه به پایان رسیده است پس از بررسی های نهایی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی پیش بینی می شود تا قبل از تعطیلات عید نوروز نتایج تکمیل ظرفیت دوره چهل و هشتم آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اعلام شود.
نوروز شمسی درباره آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی گفت: این آزمون در بخش کتبی در روز سه شنبه ۱۹ بهمن و در بخش شفاهی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۰، ۲۱ و
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد و فردا یکشنبه ۲۴ بهمن ماه نتایج پذیرش در آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی اعلام می شود.
وی درباره درخواست دانشجویان علوم پزشکی مبنی بر تعویق آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه در اسفندماه با توجه به شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون های پیش کارورزی پزشکی و جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون های داروسازی در اسفندماه ۱۴۰۰ تغییر
 نمی کند.