اجرای ۱۰۰هزار مترمربع عملیات روكش آسفالت در منطقه ۲ از مرداد تا دی‌ماه سال جاری

سرپرست شهرداری قدس:

سرپرست شهرداری قدس: اجرای ۱۰۰هزار مترمربع عملیات روكش آسفالت در منطقه ۲ از مرداد تا دی‌ماه سال جاری


شهرستان قدس- مژگان علیقارداشی
مهندس سعید شهلی، سرپرست شهرداری قدس با بیان اینکه نهضت آسفالت در قالب طرح جامع ساماندهی معابر با اهتمام بیش از پیش اجرایی خواهد شد، در تشریح عملکرد مناطق تابعه شهرداری، از اجرای
 ۱۰۰ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت معابر منطقه ۲ از مرداد
 تا دی‌ماه سال جاری خبر داد.
مهندس شهلی با بیان اینکه طرح ساماندهی معابر با هدف ایجاد معابری باکیفیت و استاندارد و تسهیل در تردد، ارتقای جلوه بصری و در نهایت رضایتمندی شهروندان عزیز اجرایی می‌شود، اظهار داشت: اصلاح و ساماندهی معابر که جزو برجسته‌ترین خدمات شهری محسوب می‌شود به صورت مستمر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و اعضای پرتلاش شورا نیز پیگیری‌های لازم را جهت تداوم اجرای این طرح را دارند. لذا از آغاز دوره ششم مدیریت شهری معابر متعددی در سطح شهر زیرسازی، لكه‌گیری و روکش آسفالت شده است و این طرح با اهتمام بیش از پیش ادامه خواهد یافت.
سرپرست شهرداری قدس ضمن تشکر از عملکرد ابوالفضل بهرامی معاون منطقه ۲ و مجموعه تحت امر، عنوان کرد:از مرداد تا دی‌ماه سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه ۲ از قبیل معابر شهرک فرزان با اولویت معابری که عملیات ادارات خدمات‌رسان در آن
به پایان رسیده، روکش آسفالت شده است، به طوری که پس از مدت‌ها شاهد ساماندهی و اقدامات خوبی در زمینه آسفالت معابر این شهرک هستیم.
شهلی افزود: این طرح با هدف احیای شریان‌های اصلی و فرعی در مناطق سه‌گانه شهرقدس در دستور کار مجموعه مدیریت شهری به صورت پایدار قرار دارد.
سرپرست شهرداری قدس در پایان بر لزوم هماهنگی دوطرفه
بین شهرداری و ادارات خدمات‌رسان خصوصا اداره آب و فاضلاب شهرستان تاکید و عنوان کرد:ایجاد هماهنگی بین این مجموعه‌‌ها از هدررفت هزینه آسفالت و خدمات دیگر جلوگیری خواهد کرد.