سایپا به مدال نقره اکتفا کرد

قهرمانی باریج اسانس کاشان در لیگ والیبال زنان؛

قهرمانی باریج اسانس کاشان در لیگ والیبال زنان؛ سایپا به مدال نقره اکتفا کرد

 


تیم والیبال باریج اسانس کاشان با غلبه بر سایپا عنوان قهرمانی
 لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۰ را به دست آورد.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها»با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.
در دیدار نهایی تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم رفتند.
در این مسابقه که نود و هفتمین دیدار لیگ برتر سال ۱۴۰۰ بود تیم باریج اسانس کاشان در یک مسابقه زیبا سه بر یک سایپا را شکست داد و
 به مقام قهرمانی جام بیست‌ویکم دست یافت.
شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا که مدافع عنوان قهرمانی بودند، در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم دیدار نهایی به نوعی غافلگیر شدند و با امتیازهای
 ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه به حریف واگذار و به مقام نایب قهرمانی اکتفا کردند.
بدین ترتیب تیم باریج اسانس کاشان در دومین حضور خود در لیگ برتر زنان با هدایت فاطمه شعبان‌خمسه به قهرمانی دست یافت تا لیگ ۱۴۰۰ با اسانس قهرمانی کاشانی‌ها عطراگین شود.
منا آشفته عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار نهایی لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ را به دست آورد تا در مجموع چهار دیدار تیم باریج اسانس در مرحله پلی‌آف سه بار این عنوان را به دست آورده باشد.
تیم سایپا در مرحله گروهی لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ هجده بار به میدان رفت و در ۱۷ مسابقه فاتح میدان شد و با کسب ۵۰ امتیاز به عنوان صدرنشین جدول به کار خود در این مرحله پایان داد.
سایپایی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی نیز در دو دیدار متوالی موفق به شکست پیکان شدند و به دیدار نهایی راه یافتند.
تیم باریج اسانس کاشان که در مرحله گروهی با ۱۵ برد و ۴۷ امتیاز رتبه سوم جدول را به دست آورد، در مرحله نیمه نهایی سه مسابقه با ذوب‌آهن برگزار کرد و با پیروزی در دو مسابقه جواز حضور در دیدار نهایی به دست آورد.
پیش از این نیز ذوب آهن برابر پیکان به برتری رسید و در رده سوم این مسابقات جای گرفت.