بازدید شهردار اندیشه از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری اندیشه ؛ علی ملکی شهردار اندیشه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه تمامی همکاران بر بسیج پرسنل حوزه فنی و عمرانی و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها تاکید کرد و افزود:با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد ، مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می‌اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند

بازدید شهردار اندیشه از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری اندیشه ؛ علی ملکی شهردار اندیشه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه تمامی همکاران بر بسیج پرسنل حوزه فنی و عمرانی و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها تاکید کرد و افزود:با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر،  مدیریت شهری با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد ، مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می‌اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
وی ادامه داد:مهمترین اولویت مدیریت شهری اندیشه جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد .
شهردار اندیشه تأکید کرد:در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آنها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه‌های کیفی مد نظر بسیارحایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .
ملکی افزود:نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.
وی در پایان از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است قدردانی کرد. ‌
پروژه های دهکده ورزشی ،بازار روز ارکیده، بازار روز امیرکبیر ،مدرسه ۱۲ کلاسه، سالن همایش‌ها، پایانه مدرن، ورزشگاه شهدای اندیشه و سرای بانو مورد بازدید قرار گرفت.