استقلال نباید یک امتیاز هم از دست بدهد

سبو شهبازیان مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال :

سبو شهبازیان مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال : استقلال نباید یک امتیاز هم از دست بدهد



تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان فجر سپاسی شیراز است و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان مجیدی با ۴۴ امتیاز در صدر جدول و تیم مقابل با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و امتیازات این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است.
سبو شهبازیان پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: استقلالی‌ها نباید به رتبه فجر و حتی به مورد میزبانی در این بازی توجه کنند و برای کسب امتیازات کامل این بازی باید از همه توانشان استفاده کنند. در مقطعی در لیگ قرار داریم که تک تک امتیازات مهم است و حتی یک امتیاز هم نباید به راحتی از دست برود.
مدافع سابق آبی پوشان بیان داشت: فجر تیم جوان و دونده‌ای است و قدرت جوانی این تیم می‌تواند هر تیمی را به دردسر بیندازد. آنها خط میانی خوبی دارند و در نبردهای میانه میدان از هافبک‌های تیم‌های بزرگ کم نمی‌آورند. نقطه ضعف این تیم در خط حمله است که به سختی و کم گل می‌زند اما باز هم مدافعان استقلال نباید از مهاجمان باهوش این تیم غفلت کنند.پیشکسوت آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: فجری‌ها با اینکه در پایین جدول هستند، اما تیمی باهوش نشان داده‌اند. آنها یکی از معدود تیم‌هایی هستند که در نیم فصل اول توانستند از آبی پوشان امتیاز بگیرند و متاسفانه این اتفاق در واپسین لحظات بازی رخ داد.