تکریم ایثارگران تامین اجتماعی اصفهان

به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، مهندس مسعود آزادی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران در دیدار صمیمی با ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:امیدواریم با همکاری و هم افزایی میان مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانیم نیازهای جامعه هدف را برآورده سازیم.



اصفهان-راعي
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، مهندس مسعود آزادی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران در دیدار صمیمی با ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:امیدواریم با همکاری و هم افزایی میان مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانیم نیازهای جامعه هدف را برآورده سازیم.
آزادی به اهتمام این نهاد به برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی بهتر به این قشر گرانقدر تاکید کرد و گفت:شورای هماهنگی ایثارگران
دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور و استان‌ها با همین هدف تشکیل شده است.
وی افزود: به دنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم.
وی با تأکید بر این که ایثارگران باید الگوی مناسبی برای مردم باشند، گفت: ایثارگران با دل و جان کار می‌کنند و همواره دلسوز مردم بوده و هستند.مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رشادت های مردم اصفهان در طول تاریخ به ویژه جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت:ایثارگران استان اصفهان، از حماسه‏سازان انقلاب و از شجاع‎ترین رزمندگان مدافع میان عزیز ایران اسلامی بوده اند‌.
وی با تقدیر از حماسه سازی سرداران شهید اصفهانی در جنگ تحمیلی گفت:حماسه آفرینان، مجاهدان و دریادلان در روزگار سرنوشت ساز
دفاع مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و خواهند بود و خاطره خوش این از خودگذشتگی‏ها در ذهن مردم همواره باقی خواهد ماند.
آزادی در ادامه بر تلاش مضاعف برای رفع مشکلات ایثارگران تاکید کرد و گفت:دکتر عبدالملکی مقام عالی وزارت نگاه ویژه ای به ایثارگران دارند که از این حیث، مجموعه در تلاش برای رسیدگی به مشکلات این قشر خدوم است.
دکتر مسعود آزادی  در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، بر اولویت این عزیزان در انتصابات و حضور نماینده ایثارگران در کمیته انتصابات تاکید کردند .
دکتر محسن ریاضی مدیرکل  تامین اجتماعی استان اصفهان نیز در این نشست ضمن خیر مقدم گویی، بر تکریم ایثارگران تاکید کرد و گفت: با افتخار باید بگویم هم اکنون دو معاون این اداره کل از ایثارگران استان هستند .
ریاضی افزود:این نظام و انقلاب مدیون خون شهدا و تلاش‏های شجاعانه ایثارگران است و مشکلات این قشر در کشور باید به حداقل برسد زیرا در حساس‏ترین زمان‏ها کمک حال کشور و حافظ این مرز و بوم بوده اند.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان بر مجاهدت‏های ایثارگران این استان در طول ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:همه ما باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور باشیم و این مهم یکی از
ضروری ترین اقدامات در شرایط حساس کنونی است.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در ادامه به اهتمام این اداره کل در پیگیری مطالبات ایثارگران تاکید کردند و اذعان داشتند که در انتصابات تلاش شد به گونه ای عمل کنیم ، کسانی که واقعا استحقاق
 آن را دارند منصوب شوند.
وی تصریح کرد: به همین لحاظ با تدوین شیوه نامه انتصابات در استان و برگزاری آزمون و انجام مصاحبه، انتصابات استان را پیگیری می‌کنیم.
در ادامه این جلسه، دکتر یزدی مشاور استاندار در امور ایثارگران و  دکتر احسانی مشاور امور ایثارگران استانداری اصفهان به بیان اهم مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری در این استان پرداختند و از اهتمام اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در برپایی این نشست تقدیر و تشکر کردند.
در ابتدای این نشست، مجید باباشاهی، مسوول امور ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در سخنانی به حضور ۱۱۷ ایثارگر در شعب بیمه ای تامین اجتماعی و ستاد اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان اشاره کرد و گفت:هم اکنون ۲۶۳جانباز، ۲۲۷ رزمنده و ۱۷ آزاده در قالب مستمری بگیران بازنشسته استان قراردارند و از مزایا و خدمات سازمان بهره می‌گیرند.باباشاهی به حضور ۲۱۵ ایثارگر در این اداره کل اشاره کرد و افزود: ۲۵ جانباز و یک آزاده در کنار ۷۴ فرزند شهید، ۶۴ فرزند جانباز، ۳۹ برادر شهید، ۱۱خواهر شهید و یک فرزند آزاده از پرسنل همکار ایثارگر اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان هستند.