۲۵ اسفند پایان شست و شوی های خانگی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران تاكيد كرد؛

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از مشترکین خواست شست و شوهای خانگی را تا ۲۵ اسفند به پایان برسانند و با مدیریت مصرف و جلوگیری از مصرف بی‏رویه آب ، مانع کاهش فشار در شبکه های توزیع و یا قطع احتمالی آب شوند.


ساری-رقیه سامع
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از مشترکین خواست شست و شوهای خانگی را تا ۲۵ اسفند به پایان برسانند و با مدیریت  مصرف و جلوگیری از مصرف بی‏رویه آب ، مانع کاهش فشار در شبکه های توزیع و یا قطع احتمالی آب شوند.
 مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با بیان اینکه هرساله در روزهای پایانی سال به دلیل افزایش شست و شوهای خانگی با کاهش فشار و یا قطع آب در شهرها و روستاهای استان مواجه می شویم، اظهار داشت: مردم عزیز استان با به کارگیری وسایل کاهنده مصرف و روش‏های درست استفاده از آب ، شست و شوهای خانگی خود را تا ۲۵ اسفند به پایان برسانند تا در ساعات پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز خللی در شبکه توزیع آب رخ ندهد.
وی افزود: جایگزینی برای آب وجود ندارد و منابع آب شیرین در دسترس بسیار ناچیز است ، بیش از ۹۰ درصد آب آشامیدنی استان هم از اعماق بیش از صد متر زیرزمین برداشت می‏شود که جایگزین شدن آن بیش از صد سال زمان نیاز دارد، بنابراین باید قدر آب این نعمت بی بدیل الهی را بدانیم و تنها با ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف از هدررفت آب جلوگیری کنیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه متوسط سرانه مصرف استاندارد آب در جهان ۱۵۰ لیتر و در کشور ما حدود ۱۶۰ الی
۱۸۰ لیتر است،خاطرنشان کرد: این میزان در مازندران به ۲۰۰ لیتر و در بعضی از مناطق بالادست حتی به ۴۰۰ لیتر هم می رسد لذا ضروری است در مصرف آب تغییر رفتار دهیم و آب را درست مصرف کنیم.
مهندس برارزاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدابیر اندیشیده برای تعطیلات نوروز در راستای ارایه خدمات به مردم و مسافران گفت:در تعطیلات پیش رو  ضمن راه اندازی کشیک‌های نوروزی همکاران در سطح ستاد و شهرستان‌ها ، تیم‌های عملیاتی و رفع اتفاقات نیز  به صورت شبانه روز حضور فعال خواهند داشت.
وی در پایان از مشترکین خواست در صورت بروز هرگونه مشکل و اتفاقی با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند.