انعقاد تفاهم نامه ارائه خدمات مشاوره و روان‏شناسی به کارکنان آبفای استان اصفهان

بر اساس تفاهم نامه همکاری امضا شده میان آبفای استان اصفهان و مرکز خدمات مشاوره آفرینش مهر ، کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و خانواده‏هایشان می توانند ازخدمات مشاوره ای مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره آفرینش مهر با ۴۰ درصد تخفیف استفاده کنند.


 


اصفهان-راعي
بر اساس تفاهم نامه همکاری امضا شده میان آبفای استان اصفهان و مرکز خدمات مشاوره آفرینش مهر ، کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و خانواده‏هایشان می توانند ازخدمات مشاوره ای مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره آفرینش مهر با 40 درصد تخفیف استفاده کنند.
معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان با بیان این مطلب  گفت:این تفاهم نامه به مناسبت هفته ملی جمعیت و با هدف افزایش نشاط سازمانی و بهبود بهره وری کارکنان به امضا رسید.
مجتبی قبادیان با اشاره به مفاد این تفاهم نامه افزود:در مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره آفرینش مهر، خدماتی در زمینه خانواده، ازدواج و طلاق ، اشتغال، تحصیل، گفتار درمانی، نوروئیدیک، اعتیاد، کودک و نوجوان ، اختلال روانی و روان پریشی و ... در اختیار متقاضیان قرار می‏گیرد.
وی افزود:همه کارکنان رسمی و غیر رسمی آبفای استان اصفهان میتوانند از خدمات روان شناسی و مشاوره این مرکز بهره مند شوند.
معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان افزود:مشاوره یکی از رشته‏های  خاص بهداشت روان است که بر بهبود کیفیت زندگی متمرکز است و می تواند به بهبود خلق و خو، درمان اختلالات روان شناختی، کاهش هزینه های پزشکی، بهبود ارتباطات و روابط بین فردی کمک کند و باعث افزایش عزت نفس و تاب آوری بیشتر شود.شایان ذکر است این مرکز همه روزه از ساعت 9 تا 20 به نشانی:اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، انتهای کوچه زمزم آماده ارائه خدمات
به متقاضیان است.