برترین‌های شصتمین جایزه البرز تقدیر شدند

همایش شصتمین جایزه البرز در بخش دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برگزار شد.


 


همایش شصتمین جایزه البرز در بخش دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برگزار شد.
به گزارش تسنیم، همایش معرفی و تقدیر از برندگان جایزه البرز 1401 در بخش نخبگان با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با بیان اینکه جایزه البرز سابقه 60 ساله دارد، گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به سنت وقف در حوزه علم نیاز دارد از این رو، اقدامات  موثری برای آشنایی مردم با جایزه البرز صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه درمجموع چهار میلیارد تومان از محل درآمدهای موقوفه البرز به برندگان جایزه در سال 1401 اعطا می‌شود، اظهار داشت: این هدایا شامل 43 نفر در بخش دانشجویی اعم از 10 نفر در رشته‌های علوم پزشکی و 33 نفر در رشته‌های علوم پایه، فنی مهندسی و انسانی که به آنها جایزه 50 میلیون تومانی همراه با لوح تقدیر و تندیس جایزه اعطا می‌شود.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در ادامه بیان کرد:در بخش مخترعان به پنج نفر جایزه 70 میلیون تومانی همراه با لوح تقدیر و تندیس جایزه، در بخش طلاب به هفت نفر جایزه 50 میلیون تومانی همراه با لوح تقدیر و تندیس جایزه و نهایتاً در بخش دانشمندان به پنج نفر جایزه 220 میلیون تومانی همراه با لوح تکریم نشان البرز اعطا می‌شود.