تجلیل ازمدیرفعال و پرسنل روابط عمومی شهرداری هشتگرد

درنشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرهشتگرد با اصحاب رسانه شهرستان ساوجبلاغ صورت گرفت؛

طی مراسمی باشکوه با حضور شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهر، اصحاب رسانه واعضای شورای جوانان شهرستان ساوجبلاغ از مدیر و کارکنان روابط عمومی شهرداری هشتگرد تجلیل شد.




ساوجبلاغ- محمد رنجبر کهن
طی مراسمی باشکوه با حضور شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهر، اصحاب رسانه واعضای شورای جوانان شهرستان ساوجبلاغ از مدیر و کارکنان روابط عمومی شهرداری هشتگرد تجلیل شد.
مهندس یعقوبی شهردار مردمی هشتگرد پس از استماع  نظرات و دغدغه های خبرنگاران با ایراد سخنانی ضمن پاسخ به  سوالات  و
 خواسته های مطرح شده ، روابط عمومی را آیینه تمام نمای عملکرد سازمان‎ها و ادارات دانست و گفت : با توجه به اینکه شهرداری بنابر وظایف ذاتی خود نیاز به ارتباط گسترده و مستمر با شهروندان دارد از یک سو انتقال درخواست‌های شهروندان و مشکلات موجود به مدیریت و از سوی دیگر ارائه عملکرد و راهکارهای شهرداری برای عمران و آبادانی شهر به شهروندان از جمله وظایف حوزه روابط عمومی خواهد بود .
وی گفت : خوشبختانه با حمایت رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر طی ماه های اخیر روند توسعه  با سرعت در حال انجام است و در جای‌جای شهر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم .
شهردار هشتگرد افزود : برگذاری موفق هفتمین نمایشگاه گل و گیاه در محوطه ۳ هکتاری بوستان پروین اعتصامی توانست نمونه ای بارز از همکاری و مدیریت جهادی را به نمایش بگذارد که با استقبال بسیار خوب شهروندان و دوستداران گل و گیاه روبرو گردید و اصحاب رسانه نیز در پوشش این اتفاق مهم نقش مهمی داشته اند .
 طی ۵ ماهه اخیر بالغ بر ۷۰۰۰ تن آسفالت در معابر شهری توزیع گردیده است
وی با اشاره به اجرای پروژه آسفالت معابر شهری بیان کرد :  طی
 ۵ ماهه اخیر بالغ بر ۷۰۰۰ تن آسفالت در معابر شهری توزیع گردیده است و این نشانگر پویایی حوزه عمرانی شهرداری می باشد .
اجرای  ۴۵۰۰ متر مربع کفپوش پیاده‌روها و بهسازی بوستان‌ها ،
 ۳۵۰۰ متر طول جدول گذاری معابر شهری و نیز تکمیل بوستان
 شهید باکری که در ۱۸ اردیبهشت همزمان با افتتاح نمایشگاه گل و گیاه به بهره برداری رسید از جمله این اقدامات بوده است .
وی با اشاره به بودجه مصوب پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری به برنامه ریزی در راستای عمل به ۶ مأموریت تعریف شده در بودجه اشاره کرد که ماموریت های کالبدی و شهرسازی ، حمل و نقل و ترافیک ، محیط زیست، خدمات مدیریت ، ایمنی و مدیریت بحران و ماموریت اجتماعی و فرهنگی از جمله موضوعات تعریف شده در بودجه ۲۵۴ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ می‏باشد و انتظار می‏رود بودجه امسال با حمایت اعضای پارلمان شهری ، مسئولین شهرستان و تلاش کارکنان شهرداری به طور کامل محقق گردد .مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی هشتگرد با تقدیر و تشکر از زحمات شهردار هشتگرد گفت : خوشبختانه اقدامات خوب و گام‎های موثری در ماه‎های اخیر برداشته شده و تعامل با اصحاب رسانه به عنوان یکی از اصول مدیریت شهری مورد تاکید می‏باشد و اعضای شورا از انتقادها و پیشنهادهای شهروندان و اصحاب رسانه در جهت بهبود اوضاع کاری استفاده خواهند نمود  .
افشاری با بیان برنامه های آتی شورای هشتگرد به بخشی از عملکرد آن شورا اشاره کرد و گفت :  بخشی از پیگیری‌های پارلمان شهری در خصوص تعیین تکلیف پل راه آهن ، اراضی قولنامه ای ، ایجاد جاده کمربندی ، طرح تصفیه خانه فاضلاب بوده و تعامل با سایر ادارات و پیگیری های مستمر را زمینه‌ساز رفع نواقص شهری دانست .
سرکار خانم صالحی عضو شورای اسلامی شهرنیز طی سخنانی با اشاره به اقدام بزرگ مدیریت شهری در برگزاری نمایشگاه گل و گیاه ، خواستار تجلیل از زحمتکشان و دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه شد .
وی گفت : تغییر محل برگزاری نمایشگاه به فضای گسترده بوستان پروین اعتصامی از جمله پیشنهادات مدیریت شهری بوده که با مشارکت خوب غرفه داران و همراهی سایر دستگاه‏های مرتبط با موفقیت برگزار گردید و انتظار می‏رود این برنامه ها مستمر باشد .
در ادامه این نشست فرشید مامانی مدیر روابط عمومی شهرداری هشتگرد طی سخانی نقش روابط عمومی ها را در ادارات و ارگان‏های مختلف ارزنده و مهم توصیف کرده و با پرداختن به موضوع جوان‏سازی جمعیت ، فرزند آوری را پراهمیت دانسته و به تشریح این امر مهم پرداخت .
در پایان مراسم با اهدا لوح از مدیر و کارکنان حوزه روابط عمومی شهرداری تجلیل گردید .