مسئولین و غیر مسئولین درباره گرانی‌ها کلی گویی نکنند

رئیس قوه قضائیه انتقاد کرد؛

رئیس قوه قضائیه با اشاره به طرح اقتصادی دولت در خصوص نحوه توزیع یارانه و ارز ترجیحی، به تمامی مسئولان قضائی از جمله دادستان کل و دادستان‌های گفت که یاری گر دولت باشند.



رئیس قوه قضائیه با اشاره به طرح اقتصادی دولت در خصوص نحوه توزیع یارانه و ارز ترجیحی، به تمامی مسئولان قضائی از جمله دادستان کل و دادستان‌های گفت که یاری گر دولت باشند.
به گزارش  مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین
 محسنی اژه‌ای، در جریان نشست شورای عالی قوه قضائیه ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، شهادت پاسدار سرافراز مدافع حرم شهید صیادخدایی را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: همانطور که دادستان تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران ورود کرده و دستور داده‌اند باید هر چه سریع‌تر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، عوامل و افراد جانی چه در این قضیه و چه در قضیه‌های مشابه را شناسایی کنند تا محاکمه و مجازات آنها انجام گیرد.
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به طرح اقتصادی دولت در خصوص نحوه توزیع یارانه و ارز ترجیحی، به تمامی مسئولان قضائی از جمله دادستان کل و دادستان‌های سراسر کشور بار دیگر دستور داد که دولت را در اجرای این قانون و تکمیل این طرح مساعدت کنند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولین و غیر مسئولین در مورد گرانی‌ها و ناهنجاری‌های بازار کلی گویی نکنند.
وی در همین راستا افزود: همگان این مهم را در نظر داشته باشند که باید طرح مزبور به نحوی اجرا شود که مردم به خصوص دهک‌های پایین جامعه کمترین آسیب را ببینند و در اجرای این طرح زندگی‌شان بیش از پیش تحت تأثیر قرار نگیرد.
«امنیت و آرامش مردم باید به طور کامل تأمین شود»؛ این دستور مهم قاضی‌القضات در جریان نشست امروز بود؛ رئیس عدلیه در همین راستا به دادستان‌های سراسر کشور دستور داد که شناسایی جریان‌های سازمان‌یافته و عوامل گروهک‌های ضد مردم و ضدنظام را از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با جدیت مطالبه کنند.
رئیس قوه قضائیه در ادامه نشست به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور داد که نحوه اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» از سوی دستگاه‌های مسئول را با توجه به اهمیت و حساسیت مقوله «جمعیت» با جدیت پیگیری و دنبال کند.