امدادرسانی برق منطقه‌ای خوزستان به آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارسال ماشین آلات و تجهیزات و نیروی انسانی به کمک آواربرداری از برج متروپل آبادان شتافت.



اهواز-محمدي
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارسال ماشین آلات و تجهیزات و نیروی انسانی به کمک آواربرداری از برج متروپل آبادان شتافت.
از بدو وقوع حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه متروپل در آبادان که منجر به فوت و مصدومیت تعدادی از هم‌وطنان شد، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با دستور مدیرعامل این شرکت اقدام به ارسال ماشین آلات و تجهیزات و نیروی انسانی برای کمک به آواربرداری کرد.
بر این اساس، معاونت مالی و پشتیبانی با ارسال امکانات لجستیک در همان ساعت‌های اولیه حادثه اقدام به کمک‌رسانی به آواربرداری و امدادرسانی به مصدومان زیر آوار مانده کرده است.
سه دستگاه برج نور، دو دستگاه جرثقیل و دو دستگاه بالابر 25 و 32 شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به همراه نیروی انسانی این شرکت از ساعت‌های اولیه حادثه در محل حضور داشته و در حال حاضر نیز در حال آواربرداری و امدادرسانی هستند.
علاوه بر کارکنان امور حمل و نقل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، کارکنان ناحیه جنوب، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و بسیجیان این شرکت نیز در حادثه حضور فعالی داشته و با تمام امکانات و توان در حال خدمات‌رسانی هستند.
روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز با انتشار فراخوانی از کارکنان این شرکت و مشترکین خواست با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون، برای مصدومین این حادثه خون اهدا کنند.
رسالت اصلی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است و این اقدام شرکت در کمک رسانی که در حوادث مشابه گذشته نیز صورت گرفته، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و اقدامات انسان دوستانه رخ داده است و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خود را متعهد به خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های گوناگون می‌داند.