۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری گرگان افزوده می‏شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان:

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان: ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری گرگان افزوده می‏شود

 

 


گرگان-قهرمان
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان از افزوده شدن 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری گرگان در آینده ای نزدیک خبر داد.آرش فولادیان در گفتگو با برنامه زنده رادیویی در خصوص پیام یکی از شهروندان گرگانی گفت: باتوجه به نوع استقبال شهروندان گرامی، اتوبوسرانی شهرداری گرگان در روزهای تعطیل تنها در محور گردشگری ناهارخوران از میدان ولیعصر (عج) به صورت رفت و برگشت سرویس دهی انجام می‏دهد.
وی افزود: همچنین در محور مسکن مهر شهرک زیتون از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب همه روزه در فواصل زمانی نیم ساعته، سرویس دهی خدمات اتوبوسرانی به شهروندان این منطقه ارائه می‏شود.
فولادیان در ادامه با نوید مسرت بخش نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان در آینده نزدیک گفت: با پیگیری مهندس محمدرضا سبطی شهردار گرگان و همراهی اعضای شورای شهر طی حداکثر دوماه آینده ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری گرگان اضافه می شود که در نوع خود بی سابقه است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: باتوجه به تدابیر و پیگیری های بی وقفه مهندس سبطی، حدود ۸۰ درصد از مبلغ کل ۴۰ دستگاه اتوبوس (240 میلیارد تومان) از طریق اعتبارات دولتی و تسهیلات و مابقی آن از سوی شهرداری گرگان پرداخت شده است.