شرایطمان برای حضور در بازی‌های اسلامی خوب است

نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران :

نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان با اشاره به وضعیت آمادگی و شرایط تمرینی اش برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، تاکید کرد که شانس صد درصدی برای نتیجه گیری در این دوره از بازی‌ها دارد.

شرایطمان برای حضور در بازی‌های اسلامی خوب است

 



 


نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان  با اشاره به وضعیت آمادگی و شرایط تمرینی اش برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، تاکید کرد که شانس صد درصدی برای نتیجه گیری در این دوره از بازی‌ها دارد.
وی با یادآوری اینکه چند هفته‌ای است که پرونده سومین سال حضورش در لیگ فرانسه بسته شده و به ایران بازگشته است، گفت: بعد از چند روز استراحت همراه با برادرم نیما تمرینات خود را در بابل و زیر نظر پدرم از سر گرفتیم تا در روزهایی که هنوز اردوی آماده سازی تیم ملی آغاز نشده بتوانیم آمادگی خود را حفظ کنیم. به خاطر گرمای زیاد هوا روزی یک جلسه تمرین داریم.
وی در پاسخ به این پرسش که در بازی‌های ۲۰۱۷ کشورهای اسلامی که به میزبانی باکو برگزار شد شما و نیما عالمیان فینالیست بخش انفرادی شدید و به ترتیب مدال طلا و نقره را از آن خود کردید. در بخش تیمی هم ایران قهرمان شد. شرایط را برای تکرار این عناوین در قونیه چه طور می‌بینید؟ گفت: من، نیما و امیرحسین هدایی به خاطر حضور در لیگ فرانسه و مجارستان و تقابل با بازیکنان و تیم‌های اروپایی شرایط آمادگی خوبی داریم. افشین نوروزی هم که دیگر بازیکن اعزامی است حتماً تمرینات با برنامه‌ای داشته است. در کل می‌خواهم بگویم شرایطمان برای حضور در بازی‌های اسلامی و کسب نتیجه خوب است.
وی در این رابطه ادامه داد: در مورد اینکه دوباره قهرمان انفرادی و تیمی می‌شویم یا نه، نمی‌توانم با قاطعیت حرفی بزنم؛ صد درصد شانس کسب نتیجه و مدال هستیم اما به هر حال در ورزش اتفاقاتی رقم می‌خورد که همه شانس‌ها و پیش بینی‌ها را به هم می‌زند. شانس ما بالاست و در بخش تیمی هم که سید یک مسابقات هستیم. اگر اتفاق خاصی نیفتد حتماً نتیجه می‌گیریم.