آمریکا: ایران بین روسیه و برجام، انتخاب کند

رابرت مالی نماینده امریکا در امور ایران گفت: تهران می تواند گزینه تکیه نسبی به روسیه را انتخاب کند. روسیه ای که هم اکنون منزوی بین المللی است.نماینده امریکا در امور ایران گفت تهران باید بین روسیه و برجام یکی را انتخاب کند

 



رابرت مالی نماینده امریکا در امور ایران گفت: تهران می تواند گزینه تکیه نسبی به روسیه را انتخاب کند. روسیه ای که هم اکنون منزوی
بین المللی است.نماینده امریکا در امور ایران گفت تهران باید بین روسیه و برجام یکی را انتخاب کند.
به گزارش عصرایران، رابرت مالی نماینده ویژه امریکا در امور ایران در مصاحبه با خبرنگار شبکه سی ان ان امریکا گفت: تصمیم امریکا برای خروج از برجام، فاجعه بار بود و آسیب واقعی به امنیت و ثبات منطقه وارد کرد.
او ادامه داد: فرصت احیای برجام همچنان وجود دارد اما روز به روز، کمتر و کمتر می شود.این مقام ارشد دولت امریکا ادامه داد: گزینه اولویت دار امریکا، بازگشت به برجام است اما این گزینه تا ابد در دسترس نیست.
اگر ایران مسیر عدم بازگشت به برجام را انتخاب کند با انزوای بیشتری روبه رو خواهد شد.نماینده امریکا در امور ایران اضافه کرد: زمان نهایی که براساس آن تهران باید به محدودیت های هسته ای برجامی برگردد وجود ندارد اما فرصت با سرعت زیادی در حال کم شدن است و در مرحله ای، برای همه مشخص خواهد شد که احیای برجام، ممکن نخواهد بود.