نباید نسل فعلی تیم ملی با نسل قبلی مقایسه شود

مهدی جلوه ملی‌پوش والیبال ایران:

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها توانست فراتر از انتظار ظاهر شود و بر خلاف پیش‌بینی‌ها به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند. در این تیم بازیکنانی حضور داشتند که از کمترین تجربه بین‌المللی برخوردار بودند؛ اما همین بازیکنان آنقدر خوش درخشیدند که باعث تحسین بزرگان والیبال دنیا شدند. یکی از این بازیکنان، مهدی جلوه است. بازیکنی که برای اولین بار لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کرد؛ اما عملکردش باعث تحسین همگان شد. ایرنا با این بازیکن گفت‌وگویی انجام داده که بخش هایی از آن را می خوانید :




تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها توانست فراتر از انتظار ظاهر شود و بر خلاف پیش‌بینی‌ها به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند. در این تیم بازیکنانی حضور داشتند که از کمترین تجربه بین‌المللی برخوردار بودند؛ اما همین بازیکنان آنقدر خوش درخشیدند که  باعث تحسین بزرگان والیبال دنیا شدند. یکی از این بازیکنان، مهدی جلوه است. بازیکنی که برای اولین بار لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کرد؛ اما عملکردش باعث تحسین همگان شد. ایرنا با این بازیکن گفت‌وگویی انجام داده که
 بخش هایی از آن را می خوانید :
 قبل از اینکه راهی لیگ ملت‌ها شوید چه تصوری از این رقابت‌ها داشتی؟
جلوه : پیش از آغاز لیگ ملت‌ها هم هیجان داشتم و هم استرس. چون تا به حال در این رقابت‌ها شرکت نکرده بودم؛ اما جو تیم ملی باعث شد بتوانم خیلی زود خودم را با شرایط لیگ ملت‌ها وفق بدهم.
 حریفان ایران را در لیگ ملت‌ها چطور ارزیابی کردی؟
جلوه : یکی از مهمترین درس‌هایی که لیگ ملت‌ها برای من داشت این بود که تیم‌ها را نباید با شرایطی که سال گذشته داشتند مقایسه کرد. در همین دوره مقابل تیم‌هایی شکست خوردیم که روی کاغذ برتر از آنها بودیم؛ اما نسبت به گذشته عملکرد بسیار بهتری از خود نشان دادند.
 در پایان هفته اول لیگ ملت‌ها هجمه‌های زیادی علیه شما شکل گرفت این هجمه‌ها چقدر در عملکرد شما در لیگ ملت‌ها تاثیر داشت؟
جلوه :. به نظرم اصلا نباید نسل فعلی تیم ملی با نسل قبلی مقایسه شود. چرا باید ما با نسل قبلی تیم ملی که حداقل ۱۰ سال کنار هم بودند مقایسه شویم؟
در مرحله نهایی یک بار دیگر مقابل لهستان قرار گرفتیم و این بار شکست خوردیم. فکر نمی‌کنی چون در مرحله مقدماتی لهستان را شکست داده بودیم به انداز کافی برای پیروزی مقابل این تیم انگیزه نداشتیم؟
 به دنبال لژیونر شدن نیستی؟
جلوه : قطعا لژیونر شدن یکی از مهمترین اهداف من است. دوست دارم در لیگ‌های معتبر اروپایی مثل لیگ ایتالیا یا لهستان بازی کنم. البته این موضوع هنوز قطعی نیست.