فاز اول پست برق ۲۳۰ کیلوولت سبزآب اندیمشک وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان: فاز اول پست برق ۲۳۰ کیلوولت سبزآب اندیمشک وارد مدار شد

 


اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ترانس فاز اول پست برق 230 کیلوولت سبزآب برق‌دار و وارد مدار شد، تصریح کرد:ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه یکهزار و 500 میلیارد ریال بوده است.
محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات احداث و راه‌اندازی ترانس اول فاز اول پست 230 به 132 و 33 کیلوولت سبزآب اندیمشک شامل تامین تجهیزات، عملیات نصب و راه‌اندازی به ظرفیت 50 مگاوات آمپر با ارزش سرمایه‌گذاری یکهزار و 500 میلیارد ریال به پایان رسید و برق‌دار شد.
وی با بیان اینکه تامین برق طرح آبرسانی غدیر یکی از اهداف بهره‌برداری از این پروژه بوده است، تصریح کرد:امکان انتقال توان تولیدی نیروگاه دوکوهه به شبکه پایین دست، بهبود ولتاژ پست‌های 132 کیلوولت منطقه و تامین برق متقاضیان صنعتی و بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه ناحیه شمال خوزستان و جلوگیری از خاموشی‌های گسترده از دیگر اهداف بهره‌برداری از فاز اول پست 230 کیلوولت سبزآب بوده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از مهرماه 1400 تاکنون 977 مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را
 بر عهده دارد.