نبرد نابرابر ملوان با استقلال ۳۴۰ میلیاردی

ملوان – استقلال؛

هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال از امروز با انجام سه مسابقه آغاز خواهد شد، در این بازیها استقلال میهمان تیم ملوان است، سپاهان در اصفهان به مصاف نساجی خواهد رفت و دربی کرمان هم در شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

نبرد نابرابر ملوان با استقلال ۳۴۰ میلیاردی


 


هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال از امروز با انجام سه مسابقه آغاز خواهد شد، در این بازیها  استقلال میهمان تیم ملوان است، سپاهان در اصفهان به مصاف نساجی خواهد رفت و دربی کرمان هم در شهر رفسنجان برگزار می‌شود.
 نبرد نابرابر ملوان با استقلال
هر دو تیم ملوان و استقلال در هفته نخست شکست خوردند و امتیازی به دست نیاوردند.  اکنون ملوان به دنبال اولین برد یا اولین امتیاز لیگ برتری خود بعد از سال ها دوری از این رقابت هاست اما هواداران میدانند چه کار سختی بخصوص مقابل استقلال پر مهره خواهد داشت. ملوان تقریبا با همان ترکیب بازیکنان لیگ یکی وارد رقابت ها شده است. با این شرایط ملوان کار دشواری در این فصل پیش رو خواهد داشت.
از طرف دیگر استقلال را می توان یک تیم
بین المللی دانست ، تیمی که سرمربی پرتغالی و بازیکنان با کیفیت بسیاری دارد. هواداران برای کسب اولین برد با مربیگری ساپینتو لحظه شماری می کنند. این مربی بعد از دست رفتن رکورد شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر گفت به این مساله اهمیتی نمی دهد اما او باید بداند که در تیمی مثل استقلال فرصت محدود است و باید خیلی سریع تیم را به جاده موفقیت برساند.
استقلال طبق اعلام مدیران باشگاه رقمی در حدود 343 میلیارد تومان برای جذب بازیکن و مربی هزینه کرده رقمی که قطعا با هزینه های تیم ملوان فاصله زیادی خواهد داشت. به این ترتیب می توان این مسابقه را یک نبرد نابرابر نامید. از سویی دیگر
حسین مرادمند مدافع سابق ملوان با اتمام سربازی اش دوباره به استقلال بازگشته است.
 مس رفسنجان - گل گهر سیرجان
دربی کرمان هم جذابیت های زیادی خواهد داشت. دیدار دو تیم پرامکانات لیگ برتر که دغدغه مالی ندارند و نسبت به فصل گذشته کمترین تغییر را در کادر بازیکنان و مربیان خود داشته اند.  سرمربی مس بعد از تساوی هفته قبل مقابل نساجی به شدت به داور مسابقه حمله کرد و او را مسئول از دست رفتن دو امتیاز تیمش نامید.
 سپاهان - نساجی
سپاهان در هفته اول نمایشی دلپذیر ارائه کرد و با فوتبالی هماهنگ و با برنامه از سد استقلال؛  قهرمان بدون شکست فصل قبل گذشت. زرد پوشان اصفهانی در اولین بازی با هدایت مورایس خود را در قامت یک مدعی قهرمانی معرفی کرد. هرچند تازه ابتدای فصل هستیم و شرایط تیم‌ها قطعا دچار تغییر و تحول خواهد شد. اکنون نساجی با سرمربیگری حمید مطهری مقابل تیمی قدرتمند می ایستد که شاید در این بازی هم به کسب یک امتیاز راضی باشد.
نساجی که همچنان تیم خانه به دوش لیگ برتر است هفته اول در اصفهان میزبان مس رفسنجان بود و حالا در همین ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان شده است! روی کاغذ نساجی شانس زیادی برای برنده شدن در این مسابقه ندارد اما اگر این اتفاق رخ بدهد می توان گفت یکی از شگفتی های فصل رقابت ها رقم خورده است.