استقلال هافبک طراح نیاز دارد

رضا رجبی پیشکسوت استقلال:

رضا رجبی پیشکسوت استقلال: استقلال هافبک طراح نیاز دارد

 


رضا رجبی پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط این روزهای استقلال و شکست این تیم برابر سپاهان اصفهان در هفته اول لیگ برتر گفت: ما در فوتبال دو بخش داریم. بخش اول بستن تیم است که فوق العاده برای موفقیت مهم است و باید ببینیم ساپینتو در بستن این تیم چقدر نقش داشته است. بخش دوم مربوط به بالانس بودن تیم است. در حال حاضر هافبک طراح و یک مدافع چپ خوب نداریم ضمن اینکه یک تیم باید در هر پست دو مهره قابل قبول داشته باشد اما در استقلال این شرایط وجود ندارد.
وی افزود: در برابر دیدار سپاهان، استقلال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. سپاهان از ضعف‌های استقلال استفاده کرد و به گل رسید. در بازی اول دیدیم که نقطه ضعف استقلال در خط دفاع است.
وی اضافه کرد: استقلال نفرات زیادی را جذب کرده است. داشتن چند مهاجم خوب است اما استقلال یک هافبک طراح ندارد که بتواند بازی سازی کند.
وی در مورد دیدار امروز استقلال برابر ملوان بندرانزلی گفت: استقلال بازی فوق العاده سختی مقابل بازیکنان پرانگیزه ملوان دارد. استقلال هم باید از تجربه شکست برابر سپاهان درس گرفته باشد. اعتقاد دارم این بازی جزو بازی‌های کم حادثه خواهد بود. اگر استقلال هوشیار باشد می‌تواند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.