تا پایان سال آینده ۶ "بیمارستان" درکرمانشاه افتتاح می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: تا پایان سال آینده ۶ "بیمارستان" درکرمانشاه افتتاح می شود

تا پایان سال آینده ۶ "بیمارستان" درکرمانشاه افتتاح می شود

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح شش بیمارستان در استان تا پایان سال آینده خبر داد.
به گزارش ايسنا، دکتر قباد محمدی در جلسه وزیر بهداشت با هیات رئيسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و برخی نمایندگان استان با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم در خدمات رسانی حوزه بهداشت و درمان، گفت: دولت از همان زمان روی کار آمدن "واکسیناسیون کرونا" را در اولویت قرار دارد و شاهد هستیم که عملکرد خوب دولت دراین زمینه موجب کاهش چشمگیر خسارت در دو موج اخیر این بیماری شده است.
وی افزود: کار خوب دیگر دولت، بحث مصوبات حوزه بهداشت و درمان در سفرهای استانی است و خوشبختانه در سفراخیر هیات دولت به استان هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است.
محمدی گفت: پروژه هایی در این سفر به تصویب رسیده که مردم سال‎ها چشم انتظار آن بود و مجموعا بیش از 110 پروژه بهداشتی درمانی در این سفر مصوب شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تکمیل شش بیمارستان را از مصوبات مهم این سفر عنوان کرد و افزود: طبق مصوبات صورت گرفته این شش پروژه باید تاپایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
محمدی گفت:با افتتاح این شش بیمارستان، 500 تخت به ظرفیت تخت‌های استان اضافه می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تکمیل خوابگاه متاهلی 400 نفری را هم ازدیگر مصوبات مهم این سفر عنوان کرد و افزود:این پروژه تا 10روزه دیگر به پیمانکار سپرده
می شود.
 تقویت بهداشت و درمان کرمانشاه تقویت این حوزه درغرب کشور است
محمدی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه از گذشته های دور مرکز غرب کشور بوده و همواره خدمات رسانی به استان های همجوار را برعهده دارد و با توجه به این مسئله نیاز است که در حوزه های مختلف حمایت شود.
وی افزود: در حال حاضر بسیاری بیماران از استان های همجوار به کرمانشاه مراجعه دارند و بنابراین توجه به تقویت حوزه بهداشت و درمان استان عملا تقویت این حوزه در غرب کشور است.