این ملی پوشان ما را به آینده امیدوارتر می کنند

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز در مورد اعزام تیم ملی بانوان تنیس روی میز به رقابت های قهرمانی جهان گفت: ابتدا قرار نبود تیم ملی بانوان تنیس روی میز به این رقابت ها اعزام شوند چون منابع مالی تامین نبود ، اما خوشبختانه منابعش رسید. پیش‌بینی ما برای قیمت بلیت زیر ۱۰۰ میلیون بود اما الان حدود ۲۰۰ میلیون شده است. با خانم کاظمی پور و آقای دکتر صالحی‌امیری مطرح و صحبت کردیم ، آنها هم کمک و مساعدت کردند تا شرایطی فراهم شود تا تیم را اعزام کنیم.

این ملی پوشان ما را به آینده امیدوارتر می کنند


 


مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز در مورد اعزام تیم ملی بانوان تنیس روی میز  به  رقابت های قهرمانی جهان گفت: ابتدا قرار نبود تیم ملی بانوان تنیس روی میز به این رقابت ها اعزام شوند چون منابع مالی تامین نبود ،  اما خوشبختانه منابعش رسید. پیش‌بینی ما برای قیمت بلیت زیر ۱۰۰ میلیون بود اما الان حدود ۲۰۰ میلیون شده است. با خانم کاظمی پور و آقای دکتر صالحی‌امیری مطرح و صحبت کردیم ، آنها هم  کمک و مساعدت کردند تا شرایطی فراهم شود تا تیم را اعزام کنیم.
وی در خصوص دلایل برپایی اردو مردان در بابل گفت : شرایط محل مسابقات جهانی شبیه تهران نیست. از طرفی از سه نفر اصلی ما دو نفرشان بابل هستند و چه بهتر که از نظر فنی با آنها هماهنگ باشیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در واکنش به اینکه گفته می‌شود فدراسیون برای برادران عالمیان امتیازات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد، گفت: باید منطقی و منصفانه رفتارکرد ، نوشاد عالمیان برای ورزش این کشور افتخار کسب کرده و بعد از ۵۰ سال برای ما در بازی‌های آسیایی مدال گرفته است ،  ما باید در هر رشته ورزشی شان هر ورزشکاری که به پیشرفت ورزش کمک می کند حفظ کنیم .
قارداشی در مورد اینکه امیرحسین هدایی به رقیبی جدی برای برادران عالمیان در کسب سهمیه المپیک تبدیل شده است، گفت: قوی شدن امیر حسین هدایی یا هر ورزشکار دیگری را به فال نیک می‌گیریم. این به نفع تنیس روی میز کشور است چون در هر رشته ورزشی رقابت باشد، ‌تلاش بیشتر می‌شود و این موضوع به پیشرفت این رشته کمک می کند و از این بابت خوشحال هستیم.
وی در مورد اینکه توقع از تنیس روی میز بالا رفته است، گفت: از این بابت خوشحال هستیم و بیشتر تلاش می‌کنیم. ما این امید را داریم که برای اولین بار در بخش تیمی سهمیه المپیک بگیریم. یکی از دلایل این امید حضور امیر حسین هدایی در کنار برادران عالمیان است.