تنیس روی میز مدال المپیک کم دارد

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای :

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای : تنیس روی میز مدال المپیک کم دارد

 

 


مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در ابتدا مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز گزارشی از عملکرد فدراسیون به مجمع ارائه کرد.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و نماینده وزارت ورزش در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز گفت : خدا را شاکریم تنیس روی میز که رشته پرطرفدار و جذابی است، راه افتاده است. علاقه مندی به تنیس روی میز زیاد است و امتیاز فوق العاده ای برای آن محسوب می شود. کرسی های خوبی از جمله دبیرکلی آسیا گرفته شده است. البته نمی توان توقع داشت نگاه خاصی به ایران داشته باشد چون از لحاظ بین المللی درست نیست اما می تواند در زمینه توسعه کمک کند.
وی افزود : در رده پایه تنیس روی میز نتایج خوبی کسب شده است. قطع به یقین تنیس روی میز مورد حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک است. تنیس روی میز در کلکسیون مدالهای خود ، مدال المپیک را کم دارد که  امیدوارم در المپیک پیش رو کسب شود. البته نمی‌دانم توقع بی جایی است یا نه. که در این لحظه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون  پاسخ داد کار بسیار مشکلی است. کسب مدال بازی های آسیایی بعد از ۵۰ سال توسط نوشاد عالمیان هم امیدوار کننده است و هم توقع ما را بیشتر می کند.