زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان «غیرحداقلی‌بگیر» تأمین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران اعلام کرد:

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در خصوص زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در همین زمینه قرار است احکام جدید بازنشستگان در شهریورماه صادر و حقوق آنها بر اساس اصلاحیه جدید پرداخت شود. همچنین عقب‌افتادگی پنج ماه گذشته (از فروردین تا مرداد) نیز قرار است از مهرماه به مرور پرداخت شود

زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان «غیرحداقلی‌بگیر» تأمین اجتماعی

 



 


رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در خصوص زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح
تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در همین زمینه قرار است احکام جدید بازنشستگان در شهریورماه صادر و حقوق آنها بر اساس اصلاحیه جدید پرداخت شود. همچنین عقب‌افتادگی پنج ماه گذشته (از فروردین تا مرداد) نیز قرار است از  مهرماه به مرور پرداخت شود.
به گزارش ایسنا، علی دهقان‌کیا در نشستی خبری با اشاره به روند افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته شورای عالی کار، حداقل حقوق و دستمزد کارگران را مشخص کرد که بر اساس آن حقوق حداقل‌بگیران ۵۷ درصد و سایر سطوح ۳۸ درصد به علاوه ۵۱۵ هزار تومان برای سال ۱۴۰۱ تعیین شد.
وی افزود: از آنجا که معمولا افزایش حقوق بازنشستگان باتوجه به مصوبات شورای عالی کار مشخص می‌شود، دولت حقوق حداقلی بگیران بازنشسته را در خردادماه جاری ۵۷.۴ درصد اعلام کرد اما افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی افزایش ۳۸ درصدی پیدا نکرد و به این علت که این میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در تضاد است، حقوق آنها تا ۱۰ درصد افزایش یافت.