استقلال با بردهای اقتصادی

شناخت نفت مسجد سلیمان از حریف تهرانی؛

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز سه شنبه با برگزاری ۴ دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها استقلال میهمان تیم نفت مسجدسلیمان است.

استقلال با بردهای اقتصادی


 


مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز سه شنبه با برگزاری 4 دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها استقلال میهمان تیم نفت مسجدسلیمان است.
چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم ، استقلال امسال هم  به شیوه فصل قبل راهش را  در لیگ ادامه می دهد، بر همین اساس می بینیم با بردهای اقتصادی و گرفتن سه امتیاز در حال حاضر با دو برد متوالی هوادارانش را راضی نگه داشته اما مثل فصل قبل برخی کارشناسان معتقدند استقلال فوتبال زیبایی را به نمایش نمیگذارد البته به فوتبال زیبا امتیاز نمی دهند و به همین دلیل استقلال فصل قبل قهرمان شد. نفت مسجدسلیمان هم تیمی است که برای ادامه حضور در لیگ برتر تلاش می  کند. بهترین نتیجه نفتی ها مقابل استقلال دو تساوی بوده و این تیم همیشه به استقلال باخته است.
نفت مسجدسلیمان تا این جای کار دو گل بیشتر از استقلال زده اما خط دفاعش هم متزلزل نشان داده است. استقلال برای رسیدن به سومین برد متوالی به شهر مسجد سلیمان سفر می کند. مسابقه ای که با حضور تماشاگر برگزار  می شود و کار را برای شاگردان ساپینتو سخت خواهد شد.
خط آتش استقلال زهردار و خطرناک است، یامگا، قائدی و شهباززاده مهاجمان درجه اولی هستند که مهارشان برای بازیکنان نفت سخت خواهد بود با این حال روی کاغذ نفت توان مقابله با استقلال را ندارد. آبی پوشان برای سومین برد متوالی خودشان را آماده می کنند بردی که قطعا راحت به دست نخواهد آمد.
 نبرد پیکان و نساجی
پیکانی‌ها از سه هفته اول مسابقات دو برد و یک باخت دارند ولی نساجی هنوز در لیگ برتر برنده نشده،  دو مساوی و یک شکست حاصل کار شاگردان حمید مطهری بوده . نساجی در فصل گذشته به پیکان بازنده نشد و یک برد و یک مساوی در دو بازی رفت و برگشت به دست آورد. شاگردان مطهری امیدوارند اولین برد فصل خود را در پایتخت دشت کند.
پیکان هم تیمی جوان، جنگنده وسخت کوش است. تقابل دو دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در این بازی در نوع خود جالب توجه است. مجتبی حسینی و حمید مطهری زمانی در پرسپولیس دستیار گل‌محمدی بودند.
 ملوان - ذوب آهن
دو تیم هنوز در لیگ برتر برنده نشده‌اند البته ملوان فقط یک امتیاز دارد و ذوب آهن با سه مساوی پیاپی دستش از پیروزی کوتاه مانده است . ذوب آهن در زمینه بازیکن شرایط بهتری دارد چون  ملوان با اسکلت همان تیم لیگ یکی وارد لیگ برتر شده و کار دشواری  در لیگ برتر خواهد داشت.
 مس کرمان - گل گهر
گل گهر حالا مقابل تیم تازه برگشته به لیگ برتر مس کرمان قرار می گیرد. تیمی که با وجود ارایه یک بازی خوب مقابل استقلال شکست خورد. مس در این فصل یک برد و دو شکست دارد و گل گهر هم فقط تیم تراکتور را برده است.