با دستور استاندار تهران ۱۰۰ تن سهميه آرد به شهرستان دماوند اختصاص داده شد

فرماندار شهرستان دماوند:

فرماندار شهرستان دماوند: با دستور استاندار تهران ۱۰۰ تن سهميه آرد به شهرستان دماوند اختصاص داده شد

 


دماوند-ایرج صادقعلی
فرماندار شهرستان دماوند گفت: با دستور استاندار تهران 100 تن سهمیه آرد به شهرستان دماوند اختصاص داده شد.
به گزارش خبرنگار آفرینش، رضا طاهرخانی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند گفت:آزادسازی سواحل دریا از دیگر اقدمات این دولت است که در شهرستان دماوند نیز آزادسازی بستر حریم رودخانه با همکاری ادارات مربوطه به نحو احسن انجام شد.
فرماندار شهرستان دماوند گفت: کاهش نرخ بیکاری در سال جاری از دیگر دستاوردهای دولت است و نرخ بیکاری در کشور به عدد تک رقمی 8.8 درصد کاهش یافت، در اشتغالزایی سطح شهرستان نیز در صنایع و مراکز تولیدی به روز بوده و حتی کمبود نیروی انسانی در شرکتهای صنعتی سطح شهرستان را شاهد هستیم.
طاهرخانی ادامه داد: از دیگر اقدامات دولت مردمی کنترل بیماری کرونا بود که به همت دولت و بسیج واکسیناسیون این بیماری مهار شد و در این زمینه جزو 6 کشور برتر دنیا شناخته شدیم.
فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت:اقدام دیگری که دولت برای اقشار آسیب پذیر کرد این بود که سه دهک پایین جامعه بیمه شدند و
 6 میلیون نفر به طور رایگان بیمه شدند.
طاهرخانی گفت: طرح مدیریت هوشمندسازی یارانه‌های آرد و نان جهت شفاف سازی و منطقی کردن نظام یارانه ها بدون هیچگونه افزایش قیمت نان انجام شد واز قاچاق آرد به طور گسترده جلوگیری به عمل آمد.
فرماندار شهرستان دماوند افزود:در مدیریت آرد و نان در سطح شهرستان با دستور استاندار تهران 100 تن آرد به آرد مصرفی شهرستان دماوند اختصاص داده شد.