زنگ خطر برای استقلال به صدا در آمد

سیاوش بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال :

سیاوش بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران گفت : نفت در این دیدار واقعاً عالی بازی کرد. نفتی که هر ساله با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و از کمترین امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مالی برخوردار است و همیشه در پایان فصل هوادارانش خون به دل می‌شوند تا این تیم در لیگ برتر بماند، مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ، یک بازی خوب و روان انجام داد که دوست و دشمن از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال لذت بردند.

زنگ خطر برای استقلال به صدا در آمد


 


سیاوش بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران گفت : نفت در این دیدار واقعاً عالی بازی کرد. نفتی که هر ساله با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و از کمترین امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مالی برخوردار است و همیشه در پایان فصل هوادارانش خون به دل می‌شوند تا این تیم در لیگ برتر بماند، مقابل  قهرمان فصل گذشته لیگ، یک بازی خوب و روان انجام داد که دوست و دشمن از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال لذت بردند.
وی افزود: نفت مسجدسلیمان بازی بسیار زیبایی ارائه به نمایش گذاشت و به نظر من شاگردان رضا مهاجری برتری مطلق بر استقلال تهران داشتند. البته در شروع مسابقه، حریف حدود ۵ دقیقه بازی را به دست گرفت اما هر چه از جریان بازی گذشت، بازیکنان نفت مسجدسلیمان با یک بازی بسیار هوشمندانه و متفکرانه و با دادن پاس‌های کوتاه و زمینی تسلط خود را بر میدان و تیم استقلال نشان دادند.
وی اضافه کرد : نفت با آگاهی از اینکه استقلال برای رسیدن به دروازه حریفان کناره‌های زمین را همیشه مورد تاخت و تاز خود قرار می‌دهد، با بستن کناره‌های زمین برنامه و نقشه هجومی استقلال را برهم زدند و راه نفوذی به این تیم ندادند. شاید در نیمه اول در چند مورد استقلالی‌ها خطراتی روی دروازه نفت ایجاد کردند اما با شروع نیمه دوم دیدیم که نفت مسجدسلیمان با برتری نفرات در کناره‌های زمین، وینگرهای چپ و راست استقلال را خلع سلاح کردند. البته نفت در مجموع این تیم را خلع سلاح کرد و این زنگ خطری برای استقلالی‌ها
 است.
وی افزود: نفت مسجدسلیمان به همه تیم‌ها نشان داد اگر کناره‌های استقلال را از کار بیندازید، این تیم برنامه و نقشه دومی برای رسیدن به دروازه حریفان ندارد.
وی در پایان گفت : باید به بازیکنان نفت مسجدسلیمان نمره بیست داد. شاید این دیدار مساوی شد و گلی در بر نداشت اما نفت با یک بازی بسیار زیبا، هجومی و بدون ترس و استرس از نام بزرگ استقلال به همه نشان داد که نفت مسجدسلیمان امسال با فصل‌های قبل متفاوت است . امیدوارم این روند خوب نفت مسجدسلیمان تا پایان لیگ ادامه داشته باشد و همین نوع بازی که مقابل استقلال را انجام داد را در دستور کار خود قرار دهد.