محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در تهران

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خبر داد؛

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از روز امروزشنبه در تهران خبر داد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در تهران

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از روز امروزشنبه در تهران خبر داد.
به گزارش  مهر، محسن فرهادی، با اشاره به حساسیت‌های کلانشهر تهران، گفت: محدودیت‌های جدید به صورت منطقه‌ای تنظیم شده و از شنبه هرگونه برگزاری اجتماعات مانند تالارها و مجالس ممنوع خواهد بود.
وی افزود: ادارات دولتی با دو سوم کارکنان خود فعالیت می‌کنند.
فرهادی، همچنین به لغو بازی‌های پر برخورد ورزشی اشاره کرد و گفت: ورزش‌هایی که دو طرف با یکدیگر برخورد دارند، لغو و مسابقات آنها برگزار نخواهد شد.
وی ادامه داد: فعالیت استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی نیز ممنوع می‌شود و در ورزش‌های تیمی تنها لیگ برتر به واسطه حساسیت خاص خود مجبور به برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.
فرهادی در خصوص فعالیت باشگاه‌های بدنسازی، گفت: فعالیت این باشگاه‌ها منوط به تایید متولی ورزشی مربوط به خود در وزارت ورزش است. یعنی باید تایید شود باشگاه مربوطه شرایط تهویه و انجام تمرینات انفرادی را دارد و فاصله‌گذاری اجتماعی در آن رعایت می‌شود.
وی درباره سایر محدودیت‌های اعمال شده، تصریح کرد: برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها مدارس شبانه‌روزی، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها به ویژه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی از شنبه در تهران تعطیل هستند.
وی درباره ادامه اجرا یا توقف در اجرای سنجش سلامت در پایه پیش‌دبستانی کودکان، افزود: فکر می‌کنم آموزش و پرورش غربالگری این کودکان را مانند آزمون سمپاد لغو کرده است.