دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان صنعت نفت خارک رسید

دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان صنعت نفت خارک رسید

 



دستگاه سی‌تی‌اسکن با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ریاست بهداشت‌ودرمان صنعت نفت استان بوشهر، جانشین پایانه نفتی خارک، محمدرضا دشتی‌زاده بخشدار ویژه خارک و رئیس بیمارستان صنعت نفت خارک به این بیمارستان تحویل داده شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران،  سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن ابراز خوشحالی از اختصاص دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان خارک، گفت: این دستگاه مورد نیاز همکاران پرتلاش و مردم جزیره خارک، خوشبختانه با حمایت‌های مقام عالی وزارت نفت و نگاه ویژه ایشان به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت‌های مدیران ارشد صنعت نفت امروز شاهد تحویل این دستگاه در این منطقه عملیاتی هستیم.
وی افزود: مسئولان بهداشت و درمان جزیره باید در مناطق عملیاتی شرایطی را فراهم آورند تا بیماران به خوبی تکریم و خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت و با کیفیت دریافت کنند.
عباس غریبی، جانشین پایانه نفتی خارک نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر قطب نفت و گاز کشور است اما از لحاظ ارائه خدمات بیمارستانی به ویژه دندانپزشکی و بیمارستان‌های فوق تخصصی در مرکز استان محروم است و بیماران ناچار به استان‌های همجوار عزیمت می‌کنند.
وی ادامه داد: جا دارد صنعت نفت اقدام ویژه‌ای برای ایجاد بیمارستان فوق تخصصی در این استان انجام دهد و این درخواست همه همکاران و شرکت‌های مستقر در سطح استان است.
جانشین پایانه نفتی خارک به خدمات ارائه‌شده این شرکت به بیمارستان صنعت نفت خارک اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمندی بنا بر تاکید عباس اسدروز مدیرعامل این شرکت در قالب تعمیرات، نگهداری و تامین برق پایدار و خدمات به کارکنان بیمارستان ارائه می‌شود.
غریبی تاکیدکرد: یکی از خواسته‌های به حق اهالی  جزیره در حوزه درمان استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن در خارک بود که این اتفاق شایسته با همگرایی و تلاش‌ها و پیگیری‌های همه مقام‌های مسئول از جمله مقام عالی وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نماینده   بوشهر، گناوه، دیلم و جزیره خارک در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، بخشدار ویژه خارک  و دیگر فعالان در حوزه سلامت و پیگیر مطالبات به حق مردم جزیره حاصل شد که کمال تشکر و قدردانی را داریم.