نسل فوتبالی خیلی خوبی داریم

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن و بازیکن سابق تیم ملی :

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن و بازیکن سابق تیم ملی در مورد برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی گفت: با توجه به نتایج خوبی که آقای اسکوچیچ گرفت فکر می‌کنم کمترین حق آقای اسکوچیچ این بود که این فرصت به او داده می شد که تیم را به جام جهانی ببرد ولی تصمیم مسئولین چیز دیگری بود. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و از این اتفاقات رخ می‌دهدو امیدوارم در این فرصت باقیمانده تدارک خوبی برای تیم ملی ببینند

نسل فوتبالی خیلی خوبی داریم

 



 

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن و بازیکن سابق تیم ملی در مورد برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی گفت:
با توجه به نتایج خوبی که آقای اسکوچیچ گرفت فکر می‌کنم کمترین حق آقای اسکوچیچ این بود که این فرصت به او داده می شد که تیم را به جام جهانی ببرد ولی تصمیم مسئولین چیز دیگری بود. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و از این اتفاقات رخ می‌دهدو امیدوارم در این فرصت باقیمانده تدارک خوبی برای تیم ملی ببینند.
وی در مورد لیست تیم ملی به صورت کلی و حضور افرادی مثل شجاع خلیل زاده گفت : من دوست ندارم در مورد شخص صحبت کنم ولی فکر می‌کنم شجاع خلیل زاده در این مدت چه در تیم ملی و چه در باشگاه خوب کارکرده و استحقاق این را دارد که با تیم ملی باشد.
وی همچنین درباره میزان آگاهی کی‌روش از تیمی که در دست دارد هم گفت: آقای کی روش چند سالی از فوتبال ما دور بوده و شناختی که قبلا داشتند قطعاً الان ندارند چون  شرایط عوض شده ولی دو بازی  دوستانه قطعا می‌تواند خیلی کمک کند تا شناخت آقای کی‌روش کامل شود.
وی اضافه کرد: جام جهانی تورنمنت بسیار دشواری است. تمام تیم ها با آمادگی کامل می‌آیند و تیم ما کمی از این قافله عقب مانده. امیدوارم بچه ها از لحاظ بدنی و روحی به شرایط ایده‌آل برسند  و بتوانند یک فوتبال خوب در جام جهانی ارائه بدهند و دوباره دل مردم را شاد کنند.
بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است ایران در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کند توضیح داد: واقعا نسل فوتبالی خیلی خوبی داریم و بازیکنان مستعد هستند و تغییر نسل خیلی خوبی داریم. گروه ما فوق العاده سخت است و اصلا نمی توانیم آسان بگیریم. شاید بعضی‌ها بگویند که آمریکا و ولز را می توانیم شکست بدهیم ولی به شخصه از نگاه حرفه‌ای فوتبال را دنبال می کنم. سخت ترین بازی های ما با آمریکا و ولز است چون بازیکنانش در سطح اول اروپا دارند بازی می‌کنند. فقط امیدوارم که حواشی به تیم ملی ضربه نزند و بچه ها هرچه
سریع تر به هارمونی و شرایط خوبشان برسند و بتوانند نتیجه بگیرند.