باید حسن یزدانی را حمایت کنیم

محمدحسن محبی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران :

محمدحسن محمدحسن محبی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به کسب هفت مدال توسط تیم ملی کشتی آزاد ایران و قرار گرفتن در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، گفت : همه کشتی گیران تمام توان خود را گذاشتند. وی افزود: روسیه، ایران و آمریکا سه تیم برتر کشتی جهان هستند که اگر تیم روسیه هم در این مسابقات حضور داشت، قطعا جذابیت و رونق این مسابقات بیشتر می شد

باید حسن یزدانی را حمایت کنیم

 


 


محمدحسن محمدحسن محبی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به کسب هفت مدال توسط تیم ملی کشتی آزاد ایران و قرار گرفتن در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، گفت : همه کشتی گیران تمام توان خود را گذاشتند.
وی افزود: روسیه، ایران و آمریکا سه تیم برتر کشتی جهان هستند که اگر تیم روسیه هم در این مسابقات حضور داشت، قطعا جذابیت و رونق این مسابقات بیشتر می شد.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه کسب عنوان نایب قهرمانی هم جایگاه کمی برای ایران نیست، عنوان کرد: برخی از کشتی گیران ما همچون رحمان عموزاد خلیلی بیشتر از انتظار ظاهر شدند و کار سخت و بزرگی را انجام دادند.
وی در خصوص عملکرد حسن یزدانی در این رقابت ها هم گفت: همه ما علاقمند بودیم که حسن یزدانی مدال طلای این مسابقات را کسب کند، اما مدال نقره هم بسیار ارزشمند است.
ملی پوش سابق کشتی آزاد ایران یادآور شد: حسن یزدانی حدود هشت سالی است که در سطح اول کشتی دنیا مسابقه می دهد و طی این مدت هم مدال های ارزشمندی را برای ایران کسب کرده و در این مسابقات هم تمام توان و تلاش خود را بکار گرفت که خوشرنگ ترین مدال را بگیرد که نشد.
وی ادامه داد: همه مردم ما به خاطر علاقه ای که به این کشتی گیر دارند، توقع داشتند که مدال طلا را کسب کند و اگر مدال طلا می گرفت، به اندازه چند مدال برایمان ارزشمند بود، اما در مجموع تیلور با برنامه بهتر، تلاش بیشتر و آمادگی ذهنی و بدنی بالاتری روی تشک آمد و قهرمانی را هم از آن خود کرد.
محبی با تاکید بر اینکه نباید زحمات حسن یزدانی نادیده گرفته شود، گفت: حسن یزدانی عمر و جوانی خود را برای کشتی کشورمان گذاشته و همواره تلاش کرده تا دل مردم را شاد کند و حتما باید او را برای ادامه بهتر راه تشویق کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حسن یزدانی می تواند تا 33، 32 سالگی کشتی را در سطح اول دنیا ادامه دهد، لذا حتی اگر جایی آماده نبود، لحظه‌ای غفلت کرد و نتیجه نگرفت، باید او را حمایت
کنیم.