محمد پنجعلی کارشناس فوتبال : کی‌روش به ایران آمد که به جام جهانی برود

محمد پنجعلی کارشناس فوتبال کشورمان درباره حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت : ما بازیکنان با کیفیتی داریم و اکثر بچه‌ها فوتبال حرفه‌ای اروپا را تجربه کرده‌اند. تا الان سابقه نداشته است چنین تیمی برای جام جهانی داشته باشیم. بچه‌ها واقعاً خوب هستند و فقط آرامش می‌خواهند.

محمد پنجعلی کارشناس فوتبال : کی‌روش به ایران آمد که به جام جهانی برود

 


محمد پنجعلی کارشناس فوتبال کشورمان درباره حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر گفت : ما بازیکنان با کیفیتی داریم و اکثر بچه‌ها فوتبال حرفه‌ای اروپا را تجربه کرده‌اند. تا الان سابقه نداشته است چنین تیمی برای جام جهانی داشته باشیم. بچه‌ها واقعاً خوب هستند و فقط آرامش می‌خواهند.
وی در مورد اینکه تیم ایران دو بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال در پیش دارد، خاطر نشان کرد: درست است ما دو بازی با اروگوئه و سنگال داریم،‌ اما هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم بهتر
 است.
وی اضافه کرد: کی‌روش در حقیقت به ایران آمد که به جام جهانی برود؛ فکر هم نمی‌کنم برخوردمان با اسکوچیچ درست بوده باشد، ولی همه این اتفاقات تمام شده است. ما هر چقدر تیم را به حاشیه ببریم به ضررمان است. مربیان خارجی دنبال منافع‌شان هستند. این هم ثابت شده است که شکایت می‌کنند و جریمه‌شان را هم می‌گیرند و تعهدی ندارند.
پنجعلی در ادامه درباره شرایط تیم پرسپولیس و همچنین مصدومیت شیخ دیاباته بلافاصله پس از حضور در تمرینات سرخپوشان گفت: نمی‌دانم دیاباته از اول مصدوم بود یا نه. این هم داستانی دارد و بدبیاری است. پرسپولیس تا الان خیلی خوب کار کرده است و فکر می‌کنم اگر به قهرمانی آسیا فکر کنیم بی‌جا نیست، چون تیم گل‌محمدی این توانایی را دارد که این بار فینال را هم ببرد و قهرمان آسیا شود. پرسپولیس دو دوره نایب قهرمان آسیا شده و به نظرم واقعاً هر دو بار بد آورده و لیاقتش بالاتر از این بوده است. الان هم معتقدم این تیم حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود.