پرسپولیس - تراکتور؛ نبرد بزرگ هفته هفتم

هفته هفتم لیگ برتر؛

سه مسابقه پایانی هفته هفتم لیگ برتر امروز یکشنبه برگزار می شود که طی آن پرسپولیس میزبان تراکتور تبریز است، سپاهان هم در تهران به مصاف هوادار می رود و نفت آبادان هم با سرمربی جدیدش از مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.

پرسپولیس - تراکتور؛ نبرد بزرگ هفته هفتم


 


 سه مسابقه پایانی هفته هفتم لیگ برتر امروز یکشنبه برگزار می شود که طی آن پرسپولیس میزبان تراکتور تبریز است، سپاهان هم در تهران به مصاف هوادار می رود و نفت آبادان هم با سرمربی جدیدش از مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.
 پرسپولیس - تراکتور تبریز
دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز در شرایطی امروز به مصاف یکدیگر میروند که نسبت به آخرین دیدار خود تغییرات زیادی را شاهد بوده اند ، در این میان در تیم تراکتور ، ساغلام سرمربی فصل گذشته تراکتور جای خود را به بردیف روس داده ولی گل محمدی هنوز سرمربی تیم پرسپولیس است. تراکتور قبل از تعطیلات با دو برد متوالی خود را از انتهای جدول جدا کرد و اکنون با 8 امتیاز در رده ششم جدول لیگ ایستاده است و پرسپولیس بدون باخت با 4 برد متوالی هم تیم صدرنشین رقابت هاست. این بازی میتواند یکی از جذاب ترین و فنی ترین مسابقات فصل شود .
گفتنی است که ، پرسپولیس 4 برد متوالی دارد و به دنبال پنجمین پیروزی است اما کار راحتی مقابل تیم تراکتور نخواهد داشت تیمی که در خط حمله بازیکنان خوبی دارد و از سویی دیگر علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هم مصدوم است. دیاباته هم دیگر مصدوم بزرگ و غایب پرسپولیس در این دیدار خواهد بود اما سعید صادقی که در تمرینات تیم ملی مصدوم شده شاید بتواند برای پرسپولیس بازی کند.
این مسابقه را نبرد بزرگ هفته هفتم می نامیم اگر تراکتور ترمز پرسپولیس را بکشد رقابت در صدر جدول دیدنی تر خواهد شد و خود تراکتور هم آرام آرام به جمع مدعیان اضافه می شود اما امتیاز گرفتن از پرسپولیس در تهران کار راحتی نیست.
 هوادار تهران - سپاهان اصفهان
هواداران سپاهان انتظار دارند با توجه به شرایط و امکانات مالی و سخت افزاری که این تیم دارد و جذب یک مربی پرتغالی تیم شان از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل باشد اما در 6 هفته ابتدایی مورایس این انتظار هواداران را برآورده نکرده است و زرد پوشان نصف جهان فقط دو برد به دست آورده اند و با 9 امتیاز روی پله چهارم جدول لیگ ایستاده اند. این مسابقه خارج از خانه مقابل هوادار بهترین فرصت برای سپاهان است که دوباره به جاده موفقیت و لیگ برتر بازگردد.
هوادار در این فصل نتایج درخشانی نداشته و ساکت الهامی هنوز نتوانسته این تیم را مثل زمان رضا عنایتی هدایت کند و نتایج قابل قبولی بگیرد. هوادار در حال حاضر با 5 امتیاز سیزدهم جدول است.
 نفت آبادان - مس رفسنجان
رضا پرکاس سرمربی نفت آبادان فقط 4 امتیاز برای این تیم جمع کرد و خیلی زود از لیگ برتر و نفت آبادان کنار گذاشته شد تا این تیم به سراغ فیروز کریمی برود. فصل گذشته مس در هر دو بازی موفق به شکست نفت آبادان شد.