پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

 


پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی امروز پرسپولیس برابر تراکتور و عملکرد این تیم در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: با توجه به تغییراتی که امسال در تیم رخ داد، نگرانی بابت مسابقات اول وجود داشت، چرا که در تمام خطوط و حتی روی نیمکت پرسپولیس تغییرات زیادی داشت. از طرفی یحیی گل محمدی به خاطر محرومیت همراه تیم نبود. این ها باعث شد تا تیم در دو بازی اول برنده نباشد. در چهار بازی بعد تیم خودش را پیدا کرد و الان هم صدرنشین است.
وی در مورد نفراتی که به تازگی به تیم اضافه شدند، افزود: نفراتی که جذب شدند، کیفیت فنی خوبی را ارائه دادند و در نهایت هم این موضوع باعث شد تا تیم الان صدرنشین باشد.
مهاجم اسبق سرخپوشان در رابطه با عملکرد خوب یورگن لوکادیا افزود: مقداری بابت آمادگی جسمانی نگران بودم اما او رفته رفته خودش را به شرایط آرمانی رساند و نشان داد که بازیکن با کیفیت و توانمندی است. او خودش را ثابت کرد.
رافت در مورد کیفیت لیگ امسال و البته تیم‌های مدعی تاکید کرد: پرسپولیس مانند سال‌های اخیر مدعی اصلی قهرمانی است. از طرفی دیگر سپاهان، استقلال تراکتور و گل گهر همدیگر مدعیان هستند. فولاد هم تیمی است که امتیازات خوبی گرفته است. تیم‌های دیگر برای وسط جدول تلاش می‌کنند. در چند سال اخیر شرایط همین گونه بوده و امیدوارم سال به سال بهتر شود.