مشکل استقلال در مهره ‌چینی است

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر گفت :کیفیت بازی به خصوص در نیمه اول پایین بود ، بازی در مجموع دلچسب نبود. فکر می‌کردم در تعطیلات لیگ برتر، تمرینات تاکتیکی بیشتر به تیم دیکته شود ولی تغییرات آنچنانی در استقلال ندیدم.

مشکل استقلال در مهره ‌چینی است

 



 


شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر گفت :
کیفیت بازی به خصوص در نیمه اول پایین بود ، بازی در مجموع دلچسب نبود. فکر می‌کردم در تعطیلات لیگ برتر، تمرینات تاکتیکی بیشتر به تیم دیکته شود ولی تغییرات آنچنانی در استقلال ندیدم.
وی افزود: استقلال مهره‌های خوبی دارد که می‌تواند از آنها بهتر استفاده کند ،  بازیکنی مثل عزیزبک آمانوف که در 4 دقیقه پایانی وارد زمین شد، در آن لحظات چه قابلیتی می‌توانست نشان دهد؟ سجاد شهباززاده فصل گذشته یکی از بازیکنان برتر سپاهان بود ولی در استقلال تبدیل به نیمکت‌نشین شده و از او بازی نمی‌گیرند. شهباززاده می‌توانست به استقلال کمک کند. ابوالفضل جلالی بازیکن ملی‌پوش استقلال است و در بازی ایران و اروگوئه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت ولی از او هم در چند دقیقه پایانی بازی گرفته شد. استقلال هنوز مشکل مهره‌چینی دارد .پیشکسوت استقلال در واکنش به رفتار ساپینتو از اخراج تصریح کرد: ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است. چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند ، ولی در مجموعه این حرکات در شأن یک مربی حرفه‌ای نیست.