آتش‌نشانان در اطفای حریق گسترده جنگل کیاسرخوب درخشیدند

استاندار مازندران در آیین گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی:

آیین گرامیداشت ۷ مهر روز آتش نشانی با حضور استاندار مازندران، فرماندار ساری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساری در محل سازمان آتش نشانی شهرداری ساری برگزار شد.

آتش‌نشانان در اطفای حریق گسترده جنگل کیاسرخوب درخشیدند


ساری-امیر حسین طاهریان
آیین گرامیداشت 7 مهر روز آتش نشانی با حضور استاندار مازندران، فرماندار ساری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساری در محل سازمان  آتش نشانی شهرداری ساری برگزار شد.
آیین گرامیداشت ۷ مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، محمد علی نوبخت فرماندار شهرستان ساری، پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری،سید حسین یوسفی،سید افشین راسخ،علی عاشقان،شهرام ایرجی اعضای شورای اسلامی شهر، جواد طالبی شهردار ساری ، معاونان، مشاوران  و مدیران مجموعه شهرداری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌نشانی ساری برگزار شد.
سید محمود حسینی پور در این آیین ، شغل آتش‌نشانی را منشأ عشق و علاقه دانست و گفت: آتش‌نشانان باوجوداینکه می‌دانند این شغل چه خطراتی را در پی دارد اما با عشق وارد این حوزه می‌شوند.
وی افزود: در آموزه‌های دینی ما کسانی که راه
فی سبیل الله جهاد کرده و جان خود را از دست می‌دهند شهید محسوب می‌شوند، آتش‌نشانی جهاد درراه خداست کسی که با نیت خالص در این مسیر خدمت کرده و جان خود را از دست دهد شهید محسوب می‌شود.
استاندار مازندران گفت: در مجموعه‌ خدمات شهرداری‌ها، آتش‌نشانان از نگاه مردم محبوب‌ترین هستند و قدر زحمات آن‌ها را خوب می‌دانند.
وی به خدمات ارزشمند آتش‌نشانان در استان مازندران اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانان باوجود امکانات محدود در اطفای حریق گسترده جنگل کیاسر در روزهای گذشته خوب درخشیدند.
حسینی پور افزود: گاهی در شرایط بحرانی به‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات، آتش‌نشانان از جان خود مایه می‌گذارند و هرلحظه برای ایثار جان، فداکاری و حفظ جان دیگر افراد آماده هستند.
وی بیان کرد: امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی برای اطفای حریق در استان با نقطه ایده‌آل فاصله دارد اما هیچ نوع‌دوستی و بشردوستی بالاتر از این نیست که آتش‌نشان در تمام عمر کاری خود آماده بوده تا در صورت بروز اتفاقی برای دیگران آن‌ها به‌عنوان مدافع وارد عمل شوند.
حسینی پور همچنین از خرید سه دستگاه اطفای حریق و یک نردبان ۵۴ متری خبر داد که به آتش‌نشانی‌های غرب، شرق و مرکز استان اختصاص پیدا می‌کند.