پیش‌بینی ۸۰۰ میلیارد تومانی برای پرداخت وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم :

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم : پیش‌بینی ۸۰۰ میلیارد تومانی برای پرداخت وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید



رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در مجموع حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برای وام‌های دانشجویی سال تحصیلی جدید پیش‌بینی کردیم که این مبلغ برای تمامی وام‌ها در نظر گرفته شده است.
مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با دانشجو، در خصوص زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی جدید گفت: پس از اتمام ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه‌ها و تعیین و تکلیف تعداد دانشجویان و همچنین انجام مرحله حذف و اضافه در انتخاب واحد ثبت‎نام وام‌های دانشجویی آغاز می‌شود.
وی افزود: تا زمانی که تعداد دانشجویان به طور کامل مشخص نشود امکان ثبت نام نداریم؛ چرا که در صورت نداشتن آمار دانشجویان با مشکل مواجه خواهیم شد.گنجی در خصوص اعتبارات در نظر گرفته شده برای وام‌های سال تحصیلی جدید اضافه کرد: در مجموع حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برای وام‌های دانشجویی سال تحصیلی جدید پیش بینی کردیم که این مبلغ برای تمامی وام‌ها در نظر گرفته شده است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص رفع مشکلات تغذیه دانشگاه‌ها و تامین مواد اولیه گفت: سازمان برنامه و بودجه، بودجه تغذیه دانشگاه‌ها را مستقیم به حساب دانشگاه واریز می‌کند و صندوق رفاه دخالتی در این مسئله ندارد.