پرسپولیس در اندیشه بازگشت به صدر

پرسپولیس- مس رفسنجان؛

دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود که در مهم ترین بازیها پرسپولیس میزبان مس رفسنجان است و گل‌گهرِ به مصاف نساجی خواهد رفت.

پرسپولیس در اندیشه بازگشت به صدر


 


دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود که در مهم ترین بازیها پرسپولیس میزبان مس رفسنجان است و گل‌گهرِ به مصاف نساجی خواهد رفت.
پرسپولیس بعد از باخت خانگی به تراکتور تبریز در اصفهان مقابل سپاهان همبازی مطلوبی ارائه نکرد و بیشتر برای نباختن در میدان حضور داشت ، این تیم اکنون به دنبال بازگشت به صدر است ولی حریفش تیمی سختکوش است که در رده پنجم جدول ایستاده، مس رفسنجان با 6 تساوی بعد از ذوب آهن بیشترین تساوی لیگ را دارد اما یکی از تیم‌های بدون باخت لیگ برتر است و شکست دادنش کار دشواری است. این مسابقه صدمین مسابقه‌ای است که گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر می‌نشیند و دوست دارد صدمین بازی در مربیگری‌اش را با برد پشت سر بگذارد. مس رفسنجان اما می‌خواهد همچنان یکی از سه تیم شکست ناپذیر لیگ باقی بماند.
مس رفسنجان بازیکنان دونده، جوان و با انگیزه ای دارد و پرسپولیسی‌ها اگر بخواهند مثل بازی با سپاهان بی‌تفاوت بازی کنند ممکن است در خانه دوباره بازنده شوند. اکنون لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس می‌تواند تاثیرگذار ترین بازیکن تیم در این مسابقه باشد جایی که گادوین منشا در تیم مس حضور
دارد.
 گل‌گهرسیرجان - نساجی مازندران
دو تیم گل‌گهرسیرجان - نساجی مازندران تقابل دو نسل متفاوت از مربیان فوتبال ماست. یک طرف قلعه‌نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و روی نیمکت نساجی هم حمید مطهری جوان و با انگیزه حضور دارد که سال‌ها در لیگ برتر دستیار مربیان مختلف از گل‌محمدی تا مجید جلالی بوده است.
 صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان
این هفته طلایی پوشان صنعت نفت آبادان به مصاف سپاهان اصفهان مدعی می روند. سپاهانی که روی کاغذ شانس بسیاری برای صدرنشینی دارد به شرطی که بتواند سه امتیاز از صنعت نفت بگیرد.
سپاهان در 8 هفته ابتدایی لیگ برتر با چهار تیم مدعی استقلال، پرسپولیس، فولاد و گل‌گهر بازی کرده و در ادامه لیگ با تیم‌هایی بازی دارد که در رده ‌های پایین‌تر حضور دارند.
 فولاد خوزستان - پیکان تهران
فولاد با یک بازی کمتر در رده ششم جدول ایستاده ولی سه هفته است که رنگ برد را ندیده و روی خط تساوی گام بر می‌دارد. جالب است که فولاد بیشتر در ورزشگاه خانگی خود در اهواز متوقف شده و در گلزنی هم فقط یک گل از تیم قعرنشین نفت آبادان بیشتر زده است. پیکان هم  5 هفته است برد نداشته و در گلزنی یکی از ناکام‌ترین تیم‌های
 فصل است.