تسریع در روند احداث پروژه های عمرانی شهرداری شهریار

مصطفی عموزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار از تسریع احداث پروژه های عمرانی استخر دو قلوی میدان معلم و استخر خیابان پانزدهم اندیشه خبر داد.

تسریع در روند احداث پروژه های عمرانی شهرداری شهریار

 

 


شهریار-برزگر
مصطفی عموزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار از تسریع احداث پروژه های عمرانی استخر  دو قلوی میدان معلم و استخر خیابان پانزدهم اندیشه خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ مصطفی عموزاده معاون فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری شهریار گفت:به لطف خدا و حمایت های شهردار با اختصاص اعتبار به دو پروژه ورزشی که شامل استخر و سالن های
ورزش توپی و تنیس و...می‏باشد (میدان معلم و اندیشه ) اجرای این پروژه از سرعت ویژه ای برخوردار و هم اکنون با ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می‏باشد.
 وی در ادامه گفت:امید است با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته بتوانیم در برنامه زمانبندی شاهد افتتاح این دو پروژه در آینده نزدیک باشیم و با افزایش سرانه های ورزشی در شهر شهریار و اندیشه رضایت شهروندان محترم را حاصل نماییم.
معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار در ادامه از نوسازی و احداث دو باب مدرسه در شهریار خبر داد و گفت:با توجه به رشد حاشیه نشینی و نیاز مبرم به فضاهای آموزشی، احداث و نوسازی دو باب مدرسه در دستور کار شهرداری شهریار شهریار قرار گرفته است.
وی افزود:به همت مهندس کولی‏وند شهردار شهریار مدرسه مفتح در محله عباس آباد در حال نوسازی و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در اندیشه در حال احداث است. عموزاده گفت:روند مدرسه ۱۲ کلاسه اندیشه - خیابان طالقانی در مرحله اجرای فنداسیون است که با توجه به پیش بینی های صورت گرفته امید است بتوانیم در موعد مقرر شاهد افتتاح این پروژه باشیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار در پایان از اقدامات شهردار شهریار در تحقق ساخت این مدارس قدردانی کرد و گفت:نهضت مدرسه سازی در شهرداری شهریار به عنوان یکی از اولویت‏هایي محسوب می‏شود که در راستای اهداف شورای آموزش و پرورش شهرستان در حال اجرا و احداث می‏باشد.