رشد ۱۵۷ درصدی درآمد شهرداری منطقه دو اراک در شش ماهه نخست سال جاری

شهردار منطقه دو اراک:

شهردار منطقه دو اراک: رشد ۱۵۷ درصدی درآمد شهرداری منطقه دو اراک در شش ماهه نخست سال جاری

 


اراک-خبرنگار آفرينش
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، مجتبی قاسمی اظهار داشت:درآمد کلی منطقه (عمومی و تهاتر) طی شش ماه نخست سال جاری، ۱۵۷ درصد رشد داشته، که به عبارتی مازاد درآمد نسبت به مدت تعیین شده محسوب می‏شود.
وی خاطر نشان کرد:بودجه در نظر گرفته شده سال ۱۴۰۱ منطقه دو، ۲ هزار و هفتصد و پنجاه میلیارد است که در شش ماه ابتدایی سال جاری، ۲هزار و صد و شصت میلیارد آن محقق شده است.
قاسمی همچنین در ارتباط با اقدامات اخیر صورت گرفته در سطح منطقه، عنوان کرد:در محله سبحانی، خیابان میراشرفی، تقاطع ولیعصر
۴۰ متر جدولگذاری شامل ۲۰ متر جدول نهری و ۲۰ متر جدول کانیو‌ و نصب پل بتنی و در انتها ۴۰ تن روکش آسفالت انجام شده است، همچنین اجرای روکش آسفالت ملک عقب نشینی شده در کوچه امید، اجرای ۲۰ تن روکش آسفالت در پیاده رو واقع در چهار راه ورودی شهرک گردو و ۲۰ تن آسفالت در ملک عقب نشینی شده کوچه سلامت واقع در خیابان شریعتی پخش و‌ توزیع شده است.
شهردار منطقه دو اراک، افزود:ترمیم و بهسازی کف فرش پیاده راه ابتدای خیابان شهید شیرودی به سمت میدان راه آهن، اجرای ۲۰۰ تن روکش آسفالت در کوچه حکامی به همراه بن بست های کوچه متین ۵ و ۶، همچنین اجرای ۱۲۰ تن روکش آسفالت در پیاده رو خیابان شریعتی
بعد از خیابان جماران در دست اجرا است.در خیابان شریعتی ۱۵۰ تن روکش آسفالت کوچه نهضت ۱، کوچه های آفتاب ۳،۴،۵ و اجرای ۴۰ تن روکش آسفالت در خیابان فجر جنب بوستان جنت نیز انجام شده است.