شهردار اندیشه: افتتاح و بهره برداری پیست دوچرخه در شهر اندیشه کافه کتاب؛ در آينده نزديك

به زودی در شهر اندیشه کافه کتاب، پیست دوچرخه افتتاح و به بهره برداری می‏رسد. به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،شهرداری اندیشه با هدف رفاه حال ورزشکاران به ویژه دوچرخه سوران در پیست دوچرخه فاز پنج شهر اندیشه امکانی جدید با عنوان‌کافه کتاب احداث می‏کند.

شهردار اندیشه: افتتاح و بهره برداری پیست دوچرخه در شهر اندیشه کافه کتاب؛ در آينده نزديك


 


شهریار-برزگر
به زودی در شهر اندیشه کافه کتاب، پیست دوچرخه افتتاح و به بهره برداری می‏رسد. به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور  بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،شهرداری اندیشه با هدف رفاه حال ورزشکاران به ویژه دوچرخه سوران در پیست دوچرخه فاز پنج شهر اندیشه امکانی جدید با عنوان‌کافه کتاب احداث  می‏کند.
بهروز کاویانی با اعلام این خبر تصریح کرد : یکی از اقداماتی که در برنامه های تکمیلی مدیریت شهری گنجانده شده ، ارتقاي امکانات زیرساخت‌ها و اماکن تفریحی ، ورزشی و فرهنگی شهر است که با هدف آسایش و آرامش شهروندان در تمامی زمینه ها در نظر گرفته شده ‌ و به تبع برنامه ریزی به اجرا در خواهدآمد.
شهردار اندیشه در ادامه افزود:پروژه پیست دوچرخه سواري که چند سالی است با جدیت بیشتری به اجرا درآمد و با استقبال شهروندان شریف مواجه شد خوشبختانه یکی از طرح‏های مشوق ورزشی و البته کمک کننده به هوای سالم است که باید برای آن طرح‏های تکمیلی تعریف می‏شد.
وی ادامه داد:لذا با اجرای طرح کافه کتاب هدف ارتقاي فرهنگ ‌کتابخوانی و صرف اوقات استراحت و فراغت ورزشکاران به این پروژه، شاخ و برگ فرهنگی افزوده شد.
کاویانی ادامه داد:عملیات اجرایی این پروژه در فاز پنج ،هم اکنون مراحل پایانی خود را می‏گذراند و دیوارکشی و محوطه سازی آن در حال انجام است و امیدوارم پس از تکمیل شهروندان بتوانند از آن
 بهره مند گردند.
 در اقدامی متفاوت سکوهای زباله بتنی در بوستان های شهر اندیشه نصب می‏گردد
شهردار اندیشه به اجرای طرحی نو در بوستان‌ها و‌ پارک‎های شهر اندیشه توسط شهرداری اندیشه با سازو کاری متفاوت به باکس‎های پسماند شهری اشاره کرد و گفت:در راستای بهبود عملکرد معاونت خدمات شهری و رفع مشکلات گذشته، شهرداری اندیشه اقدام به تهیه و نصب سکوهای زباله بتنی با ساختار جدید در
بوستان ها و فضای سبز شهر اندیشه می‏نماید.
وی افزود:با تمهیدات در نظر گرفته شده این طرح در ۱۸ نقطه از سطح شهر صورت گرفته و تمام بوستان‏ها و فضای سبز شهر اندیشه در قالب این طرح گنجانده شده است.
وی با تاکید بر اینکه این طرح طی پیشنهاد، پایش و بررسی کارشناسان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه و موافقت مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی در مرحله اجرا قرار گرفته است ، تصریح کرد:هدف از این طرح ایجاد زیبایی بصری، دوام و مقاومت سکوهای بتنی نسبت به نوع قبلی خود، سهولت در استفاده و اجرای طرح نوین در سطح بوستان‎های شهر اندیشه است که با الهام از نوع بوستان ، شرایط منطقه ای از نظر آب و هوایی و استفاده شهروندان در نقطه‏های تعیین شده به امکانات پارک‏ها و بوستان‌ها اضافه خواهد شد.
 سرویس و تعمیر پروژکتورهای خورشیدی بوستان خیام شهر اندیشه
کاویانی در ادامه از عملیات تعمیر و نگهداری پروژکتورهای بوستان‏ها و ‌پارک‏های سطح شهر اندیشه خبر داد و گفت:با توجه به اینکه رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک‏ها رابطه مستقیم با آرامش و‌آسایش خاطر شهروندان دارد و زیبایی بصری متفاوتی به ‌‌بوستان‌ها می‏بخشد لذا در راستای این هدف عملیات رفع نواقص و مشکلات روشنایی در بوستان‌ها توسط همکارانم در سازمان سیما، منظر و فضای سبز آغاز شده است.
وی افزود :همکارانم  در پایش بوستان‌ها مراتب را شناسایی نموده و در اسرع وقت نسبت به تعویض یا تعمیر و سرویس دهی آن اقدام می نمایند.
 شهردار اندیشه در ادامه افزود:در این راستا مشکلاتی در پروژکتورهای خورشیدی بوستان خیام به وجود آمد که با رصد همکارانم در اولین فرصت نسبت به تعمیر و نگهداری آن اقدام گردید تا مجددا روشنایی مناسبی به این پارک داده شود و شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند.