استاندار یزد : صیانت از نشان استاندارد، وظیفه همگان است

استانداریزد گفت :حفاظت وصیانت از نشان ملی استاندارد ایران، وظیفه عمومی و همگان است.

 


يزد-اکبرخیرخواه
استانداریزد گفت :حفاظت وصیانت از نشان ملی استاندارد ایران، وظیفه عمومی و همگان است.
مهران فاطمی افزود:ازجمله وظایف همگی ما، حفاظت و صیانت از نشان ملی استاندارد ایران است و اداره کل استاندارد استان یزد نقش بسیار مهمی درصیانت از نام یزد و یزدی دارد، باید توجه داشته باشیم که هرکالایی که از این استان خارج می‏شود، سفیری از یزد هست و دیگران ما را با همین کالاها قضاوت می‏کنند.
وی درجمع حاضران ضمن تبریک روزجهانی استاندارد و عرض خداقوت، گفت:اداره استاندارد استان یزد ازجمله دوایر مهم و اثرگذار است و به دلیل آن که دارای ارباب رجوع و مخاطبان خاص بوده و عامه مردم ازآن خدمت نمی‏گیرند ، متاسفانه جایگاه آن به خوبی در جامعه تبیین نشده چرا که ماهیت و جنس کارش تخصصی می‏باشد.
وی ادامه داد:امروزه نام "یزد" در ایران و جهان، یک برند معتبرمحسوب می‏شود، که اداره کل استاندارد استان یزد و دیگر دوایر مرتبط باید ضمن در نظر داشتن موضوع بهره وری ، درحفظ اصالت و هویت نشان استاندارد کوشا باشند، چرا که رونق تولید در استان دارالعلم و دارالعباده یزد، حفظ اطمینان خاطر درمردم در خصوص مصرف کالاهای یزد است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، به مناسبت فرارسیدن هفته‏ی استاندارد، استاندار یزد و هیات همراه ضمن حضور در اداره کل استاندارد استان و دیدار با تمامی کارکنان، پس از بازدید از مجموعه اداری و آزمایشگاهی، آغاز به کار آزمایشگاه کاشی و سرامیک را به طور رسمی کلید زد.
شایان ذکراست که درابتدای این برنامه، محمدرضا زارع بنادکوکی، مدیرکل استاندارد استان یزد، ضمن برشمردن وظایف و عملکرد این مجموعه دولتی، نیازها و کمبودهای موجود را با استانداریزد درمیان گذاشت.